Elke nacht hetzelfde ...

Discussion in 'Baby en dreumes' started by xprincessx, Apr 18, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xprincessx

xprincessx Bekend lid

Aug 17, 2014
    674
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo mama's ,

Mijn zoon heeft iets meer dan 2 weken geleden flink de waterpokken gehad waar door hij slecht sliep en uit eindelijk dus bij mij in bed belandde en daar verder sliep.

Maar nu is ie sinds een week elke nacht ergens tussen 1 en half 2 wakker en wil ie alleen maar uit z n bed gehaald worden en weer naar mijn bed. We dachten dat ie het misschien ook koud kon hebben , Onze babyfoon geeft wisselend 17 tot minimaal 15 graden aan. Hij draagt een pyjama met lange mouwen en daar over heen een dunne slaapzak en dan een wat dunnere dekentje met een lakentje erbij. Wat denken jullie zou dit het kunnen zijn ?

2. Sama1

Sama1 Fanatiek lid

Jan 18, 2015
    1,050
    73
    48
    Ja als ik zie waar mijn dochter in ligt met deze temperaturen in de nacht. Kan best nog wel koud worden. Gewoon een nacht proberen met winterslaapzak en kijken hoe het dan gaat.

3. owly

owly VIP lid

Aug 19, 2013
    22,323
    10,292
    113
    Dikkere slaapzak zou een oplossing kunnen zijn. Snachts kan het nog wel eens vriezen.

4. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

Jan 24, 2014
    1,689
    110
    63
    Hier vergelijkbare temperatuur (15 graden) en zoon ligt in romper korte mouw, pyjama en winterslaapzak met mouwen. Hij heeft het niet koud (ook niet te warm) en wordt ook niet wakker 's nachts. Zonder mouwen is nog te koud voor hem denk ik (wordt dan wel wakker)

5. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

Jan 9, 2013
    9,521
    3,739
    113
    Zoontje ligt inmiddels al een poosje niet meer in een slaapzak.
    Maar met deze temperaturen had hij ook echt nog een winterslaapzak met mouwen aan, zodra hij koude armen had kon hij niet lekker (door)slapen. Ben zelfs nog wel eens op zoek geweest naar zomerslaapzakken met mouwen omdat meneer dus het liefst lekker warme armen had.
    Een dekentje en/of lakentje had hier zolang hij in een ledikant met slaapzak lag geen toegevoegde waarde.

Share This Page