Ik heb een vet cool gave zilvergrijs-met-zwarte X-adventure gekocht via Marktplaats (de wagen is net zo stoer als het kindje wat er straks in ligt ). Hij is maar een paar keer gebruikt en dat is er ook aan af te zien! Hij lijkt gloednieuw...alleen het voorste wiel zwenkt volgens de verkoopster niet (nooit gedaan ook). Maar omdat ze hem bijna nooit gebruikt heeft, wist ze het niet zeker. Er zit wel zo'n dingetje op het wiel (klein ijzeren hendeltje) maar volgens mijn pa is dat om het wiel eraf te halen... Heeft iemand ervaring met of het voorste wiel zwenkt? Volgens mij heeft elke X-adventure een zwenkwiel. Hoe activeer ik dat? ERVARING ANYONE?
ik zal straks mijn vriend eens even vragen ik heb ook een x-adventure en volgens mij zat daar ook zo'n haakje op bij ons is het altijd een zwenkwiel maar je zou hem vast kunnen zetten dus daar zal dat haakje voor zijn
http://www.xadventure.nl/xadv/index.php ... &Itemid=92 Hier staan handleidingen van de x-adventure, misschien heb je daar wat aan?
ik heb ook een x-adventure en ik heb ook idd een palletje voor opzitten daar mee kan ik het wiel vast zetten of dat hij kan zwenken zeg maar gaat wel heel zwaar maar moet je maar gewoon uitproberen
Ik heb de X-Adventure Quicksilver , maar gebruik hem nog niet, maar volgens mij heeft ie wel een zwenkwiel, heel lullig, maar wat houd het in hihihi -x-
wij hebben even gekeken........ zo is tie bij ons: 1. aan de zijkant van het voorwiel zit een hendel....die is om het wiel er af te halen 2. aan de voorkant.....boven het voorwiel........zit een rood palletje.....die moet je naar beneden duwen en dan naar rechts (om te zwenken) en dan naar boven. 3. om het evt. weer vast te zetten.......naar beneden duwen.....naar links en dan weer naar boven zo gaat het bij ons dus wie weet ook bij jou