Ons zoontje is nu 1 en we zijn op zoek naar een compacte buggy. Die meegaat tot 18 of 22 kilo. En die je eventueel ook mee kunt nemen in het vliegtuig (Max 7 kilo, geloof ik) Welke buggy’s zijn fijn en voldoen eventueel aan bovenstaande eisen? Ik kom nu uit op de Joolz Aer en Easywalker Miley. Maar de eerste vind ik erg duur.
Hier ook een dure variant maar super tevreden over de bugaboo ant. Rijdt echt super zeker in vergelijking met een zgn normale buggy en mag ook in het vliegtuig.
Ik heb een easywalker plus zgan te koop staan. Weinig gebruikt omdat hij in het OV van de rem schiet en wij reizen vnl met ov. Ja dan neem ik dan toch maar liever mijn bugaboo wagen mee. Ik heb er een transporttas en regenhoes (nieuw) bij. Bij interesse stuur een pb.
Ik heb laatst een buggy bij, jawel, de kruidvat gekocht. Maar echt een hele luxe buggy, Hamilton X1 , zoek maar op. Echt een topding kan in verschillende ligstanden en heeft 1 duwstang en een hele grote zonnekap, hij klapt ook automatisch in. Hij is mee geweest op vakantie dit jaar en kan tot aan de gate, daarna in een zak die erbij zit. Ik heb er 129 euro voor betaald maar hij is normaal veel duurder. https://www.kruidvat.nl/hamilton-x1-one-prime-buggy/p/5081371
Wij hebben een chicco liteway. Prima ding rijd nu na 6 jaar nog steeds prima. Oudste van 18kg zit er soms nog in en dat gaat best.
Deze hebben wij ook, mijn oudste van 8 jaar gaat er nog wel eens in zitten voor de grap Prima ding dus