vraagje baby bjorn

Discussion in 'De babyuitzet' started by Sahara, Mar 8, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sahara

Sahara Niet meer actief

hoihoi dames

Ik heb 2 vraagje over de draagzak van babybjorn
    1. welke hebben jullie en hoe bevalt tie?

2.zit er nou veel verschil tussen "active" en "original" alleen de prijs?

liefss

2. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

hey wij hebben de original.
    Ik gebruikte hem altijd bij de kleine van mijn zusje en vind het erg handig vooral als je snel ff een winkel ofzo in moet.
    Geeft goede steun vind ik. Ik ga hem nu ook gebruiken voor de kleine van mij.
    ik zag dat de active alleen extra steun heeft voor in de rug maar bij de original zit ook heel goede steun! en voordat ik het gebruikte was ik altijd tegen op die dingen maar ze bieden toch goede steun!

3. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

May 13, 2006
    1,554
    0
    0
    de active heeft een extra verstevigingsband bij de rug, daarom kan er een zwaarder kindje in dan bij de original.
    Ik denk dat het handig is ze gewoon uit te proberen, welk je het beste vindt zitten.

4. Alieke

Alieke Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,793
    157
    63
    Ik vind het een super handig ding. Op 't moment gebruik ik hem niet zoveel maar straks weer met mooier weer zal het heerlijk zijn!

Active geeft inderdaad meer steun aan de rug. Ik heb dat original en hij zit perfect. Het kost wel wat, maar dan heb je ook wat te verwachten aan de qualiteit.

Ik gebruik hem soms ook wel eens als de kleine niet wil slapen en ik moet stofzuigen ofzo. Dat gehobbel vind ze heerlijk, dan valt ze in slaap :-D

5. Sahara

Sahara Niet meer actief

hoihoi
    thnx voor jullie reactie maar pfff nu zie ik ook dat je baby bjorn "'air'' hebt heeft iemand die? nu weet ik het ook niet meer me kindje komt in mei dus een zomer baby ooookeuzes,keuzes :rolleyes:
    ik hoop dat jullie tips hebben.

liefss

6. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hier de Baby Björn Active. En die bevallen ons prima. Wij gebruiken ze niet in huis, maar als we gaan wandelen op het strand en in het bos, dan gebuiken wij de draagzakken, ipv de kinderwagen. Verschil tussen die eerste 2 is inderdaad dat extra rugstuk. De air, hebben wij geen ervaring mee, sorry!

7. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    wij hebben ook de active en ik kan hem (met rugklachten) echt prima dragen!
    Voordeel vind ik dat bij het hoofdje ook bandje zitten die je aan kan trekken, zodat de echt jonge babies (vanaf 3,5 kg) er al goed in kunnen zitten.

Ik gebruik het bij kleine rondjes met de hond, mijn man gebruikt het bij strandwandelingen en ik heb het 1 keer gebruikt om haar mee te nemen in het zwembad (gewoon om aan de kant te zitten).

Ik vind het een superding, alleen is het voor mij op lange stukken wel te zwaar. Komt wel weer denk, heb een lang herstel gehad na de bevalling.

8. babydreame

babydreame Actief lid

Nov 9, 2007
    308
    0
    0
    nagelstyliste
    arnhem
    ik heb een groene van babybjorn gekocht met de onder rug steunig het lijkt mijn heel fijn, ik heb de andere ook nog van bjorn heb er super veel plezier van gehad, heb die kleine van mijn er heel lang ingehad, met krampjes vond ze het heerlijk om tegen mama aan te liggen lekker warm, soms wilde ze niet in de box en als ze dan in de draagzak zat sliep ze zo haha maar je moest haar niet terug leggen in de box wand dan begon ze weer te huilen dus nam haar overal mee, zelf stofzuigen of afwassen hihi.

9. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

May 2, 2007
    2,637
    2
    0
    hier ook de active! Ideaal ding, voor zowel binnen las buiten! En hardstikke gezellig!

10. lizab

lizab Fanatiek lid

May 7, 2007
    3,467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Hier ook de active. Een zeer bewuste keuze juist doordat de active de extra lendesteun heeft. Ben erg blij met die steun, verdeelt het gewicht naar mijn idee echt beter, en het is al zwaar genoeg.

Verder bevalt hij echt ontzettend goed. Ik gebruik hem vooral met het uitlaten van de hond en een enkele keer in huis als Fenna een huildag heeft. Ze valt dan lekker makkelijk in slaap.

Share This Page