Welke buikbalsem of crèmes gebruiken jullie?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jam87, 22 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    Idd naast dat het genetisch bepaald is... Helpt bio oil echt het beste, maar dan niet om de strepen te voorkomen maar wel om ze mooier te laten vervagen.. :p

2. winky

winky Bekend lid

12 mei 2013
    665
    0
    0
    #42 winky, 25 mei 2016
    Laatst bewerkt: 25 mei 2016
    Hier beide keren helemaal niks gesmeerd en geen streepje te zien. Moet wel zeggen dat ik niet hele grote buiken heb gehad.

3. Juneau

Juneau Bekend lid

18 jan 2016
    608
    0
    16
    Ik gebruik bio oil en Bepanthen. Ik smeer braafjes dagelijks en tot nu toe geen strepen te vinden. Hopelijk blijft dat ook zo.

4. Hanna83

Hanna83 Actief lid

1 dec 2014
    314
    96
    28
    Ik smeer elke avond weleda zwangerschapsolie; natuurlijk product zonder chemische stoffen en houdt de huid zacht en soepel. Ik heb ook bio oil geprobeerd maar vond dat wat stugger smeren en trok mij net iets te snel in, nog voordat je een uitgebreide buikmassage kon geven.
    Zoals iedereen zegt: voorkomen kan je striae niet, maar het geeft wel een goed gevoel om je gespannen buik wat extra aandacht te geven.

5. Nan87

Nan87 Actief lid

21 nov 2015
    444
    502
    93
    bio olie heet het volgens mij, van Kneipp dat smeer ik nu. Heb al echt een fikse buik en nog geen strepen. Ik denk dat het bij mij vooral helpt op mn huid soepel te houden.

Deel Deze Pagina