Stilte voor de storm??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Almostmommy, 29 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Almostmommy

12 apr 2016
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames

Sinds donderdag is me kleintje zo rustig, echt absurd aangezien ze normaal gesproken me buik als boksbal gebruikt, ook moet ik al de hele week naar de wc rennen omdat ik hele erge diarree (sorry!) heb.
    Gister had ik de verloskundige gebeld omdat ik haar weinig tot niet had gevoeld. Ze was langsgekomen en ik was doorgestuurd nar het ziekenhuis voor een ctg scan en een echo, alles zag er gelukkig goed uit en de kleine zou zich gewoon goed voelen, vanochtend belde me verloskundige mij op om te vragen hoe het in het ziekenhuis was gegaan en of ik haar alweer had gevoeld, maar ik heb me kleine meid nog steeds maar nauwelijks tot niet gevoeld, dit vind de verloskundige maar vreemd en die had dus zoiets van als je haar later vandaag nog steeds niet of maar 1 of 2 keer hebt gevoeld moet je weer bellen dan ga ik in overleg hoe en wat,
    Hadden jullie dit ook vlak voor de bevalling, en hoe is het bij jullie gegaan? Ik ben nu 38 weken zwanger.

2. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Onze dochter was ook veel rustiger voor de bevalling. Ik heb ook aan de ctg gelegen ivm weinig leven en nog geen 24 uur later zijn mijn vliezen spontaan gebroken. Hier was het dus echt stilte voor de storm

3. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    Hier het zelfde verhaal...
    bij ons zoontje ook 2 dagen stilte voor de storm, beide dagen aan de ctg gelegen, en snachts thuis spontaan vliezen gebroken... 14 uur later was onze kleine man er.

Ik duim voor je!

4. loirinha

loirinha Bekend lid

12 feb 2015
    504
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier zelfde verhaal bij m'n laatste, voelde d'r echt nauwelijks nog. Ben toen uiteindelijk flink gestript en paar uur later gelijk bevallen. Achteraf bleek toch dat de placenta niet meer optimaal had gewerkt die laatste dagen, hou het dus in de gaten.

5. anglca

anglca Actief lid

14 okt 2015
    175
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Heerlen
    Hier met 38 weken ook stil ineens. Daarbij ook diarree, een week later loop ik nog :(

Deel Deze Pagina