Ik heb de laatste paar dagen steeds behoorlijk last van m'n rug, dus dacht dat het wel tijd is voor een buikband, maar welke??? Er is zoveel keuze. Die heel goedkope schijnen vooral voor de sier te zijn en weinig steun te geven, maar die dure lees ik ook niet altijd positieve reacties over. Welke buikband raden jullie aan? Wil er nog deze week 1 gaan halen, dus hoop op veel reacties. Groetjes Susanne
Die hebben ze ook bij de Prenatal, de reacties zijn erg wisselend over deze band... Maar dankje voor de tip!
Ik heb die ook en ben eigenlijk best tevreden. Al gebruik ik hem zelden. Toen ik nog staand werk deed vond ik hem heel fijn om te gebruiken want had vreselijk veel pijn aan de spieren in m'n rug.
Ik heb ook de anita babybelt en had hem weken eerder moeten halen. Veel minder harde buiken, kan langer staan en beter lopen. Voor mij die 40 euro dubbel en dwars waard. Heb em gewoon bij prenatal gekocht.
Fijne topic! Ik heb laatste tijd ook ontzettend last van een zeurend stuitje. Ik ben al bij de prenatal geweest maar daar lagen alleen van die sierbanden en qua stof hadden ze ook niet veel stevigheid. Tips zijn ook welkom want ga deze week toch echt op zoek. Wordt met de dag erger..
Ik heb die van Anita dus en bij baby-dump gekocht. Laat hem je wel even aanmeten door de verkoopster. Hij was 37,50 daar.
Ik heb ook de band van Anita. Ik ben er erg tevreden over. Minder last van mijn rug en minder harde buiken. Mijn fysio is er ook zeer enthousiast over.
Bedankt dames die van anita is dat een online shop want hoe weet je dan welke maat je nodig heb? Of is t 1 maat?
De Anita band is te koop onzin, maar bijvoorbeeld ook bij de prenatal. Je hebt verschillende maten en yeti is wel verstandig om goed te kijken welke maat je nodig hebt. Een te grote maat zit al snel te los en daar heb je ook niets aan.
Ik denk dat ik dan ook toch maar voor de Anita ga. Kan je die band dan gewoon de hele dag onder je kleding dragen of zijn daar speciale regels voor?
Ik heb band van Anita om mee te sporten. Heb zelf kleding maat 40 en een relatief kleine buik. Had/heb voldoende aan maat S. Draag 'm wel alleen met sporten. Dus voor hele dag weet ik niet of het lekker zit.
Ik heb ook mt 38/40, Anita belt mt s en draag hem de hele dag. Alleen 's avonds op de bank gaat ie af. Heerlijk, die steun, krijg gelijk spier- en rugpijn als ik hem niet om heb. Ik heb hem trouwens zo goed als ongebruikt voor 7,50 op marktplaats gekocht. Heel veel aanbod en ik vind 40 euro wel heel erg duur...
Ik heb bij de Prenatal de Anita in maat S gekocht (heb normaal XS, nu meestal S, de medewerkster raadde kleiner af omdat ik anders te weinig ruimte over zou hebben om nog te groeien in de omvang) en heb hem meteen uitgeprobeerd toen we naar de Ikea gingen. Beviel goed zo de eerste keer, hopelijk heb ik er veel baat bij. De medewerkster van de Prenatal raadde trouwens af om de hele dag de band te dragen omdat het kindje dan 's nachts heel druk zou worden doordat de ruimte met de band toch beperkter wordt. Zij zei dat hij alleen is voor als je actief bent (werken, schoonmaken, shoppen etc.)
Ik heb ook die van anita gebruikt, had ook een slip met band van anita (maar daar deed ik dan een andere slip onder, anders kan je dit maar 1 dag dragen ). Allebei erg stevig materiaal!
Ik heb er nooit 1 gebruikt. Zo'n spijt van! Striae, zware bekkeninstabiliteit daardoor slijmbeursontsteking... De afdruk van het kontje van m'n baby is nog zichtbaar trouwens haha
Ben tevreden over de Anita, hoop alleen dat ik hem op de goede hoogte doe... De medewerkster van de Prenatal zei op bekkenhoogte, maar weet niet precies waar die zitten haha. Heb hem maar zover mogelijk onderaan gedaan, hopelijk is dat goed. Ga anders wel eens vragen bij de Prenatal of ik hem op de goede hoogte heb. Vond het ook wel lastig om te bepalen hoe strak hij moet, wilde hem natuurlijk niet te los omdat hij anders niet genoeg stevigheid biedt, maar wil onze baby ook niet pletten hihi. Maar zo strak dat de baby wat overkomt kan niet toch?