Hier zal ongetwijfeld al wel een topic over zijn, maar toch wil ik hierbij even verhaal doen over mijn ontzettend verstrooide actie. Ik liep met een broek van mijn dochter in mijn handen naar de badkamer met de bedoeling om deze in de was te gooien.. ondertussen bedacht ik me dat ik moest plassen. Wat ik vervolgens deed, zonder ook maar een moment te beseffen dat het niet klopte, ik doe de wcdeksel open, gooi de broek er in en doe hem weer dicht. Op dat moment denk ik heee hier klopt iets niet; OH SHIT. Ik moest erg om mijn super verstrooide actie lachen achteraf haha! Nou dacht ik, ik zal vast de enige niet zijn die al zwanger zijnde niet alles meer op een rijtje heeft afentoe! Wie kan me nog meer grappige verhalen vertellen?
Haha Oeps! Ik was voor ik zwanger werd van een eerste al verstrooid, het is alleen maar erger geworden. Gisteren deed ik een ovenwant aan toen ik de vaatwasser wilde uitruimen.
Hahaha zo grappig! Ja ik had er ook al last van voordat ik zwanger was Ik heb nu ook heel vaak dat ik naar iemand aan het luisteren ben en dan vervolgens iets vraag wat ie net verteld heeft.. dan is het gewoon niet binnen gekomen. Heel irritant soms
Haha herkenbaar! Dat zou ik ook zo kunnen doen! Vorige week wilde ik na de lunch mijn afval weggooien op het werk en gooide ik mijn telefoon in de vuilnisbak in plaats van het afval van de lunch. Gelukkig niks met mn telefoon aan de hand en was de vuilnisbak net schoon met nieuwe zak. Heb er heel erg om moeten lachen
Hahahahha die is echt te leuk.. Hier heb ik mijn telefoon in de koelkast gelegd en laatst ook een acceptgiro die ik moest betalen.Mijn vriend deed de koelkast open en vroeg of het de bedoeling was dat het daar lag dacht eerst waar heb je het over tot ik bedacht owja die moest ik nog betalen..Ik vergeet alles enige wat ik niet vergeet is mijn prinsesje gelukkig verder alles wel een keer..Gevaarlijke is ik laat het fornuis vaak ook aan of zet iets op het vuur en vergeet het tot het aanbrand..
Hahaha, leuk!! Heb ook alleen een paar keer het gasfornuis aan laten staan, terwijl ik mijn eten al lang had opgeschept. Ineens begon het te stinken en dacht ik van huh, zo erg stonk mijn vlees toch ook weer niet? Gelukkig is het nu 2x goed gegaan en probeer ik er heel goed op te letten. Verder ben ik alleen heel verstrooid met praten en luister ik niet altijd even goed meer naar wat iemand zegt.
Oké,ik heb wel al eens mijn telefoon in de container gegooid met vuilniszak en alles! Daarna overal mijn telefoon lopen zoeken incl bij mijn schoonouders en dus verstrooid door de straten reed omdat ik niet wist waar dat rot ding was. Op het laatst viel het me in en jawel hoor was nog net optijd op mijn werk
Hahaha geweldig topic ! Ik vergeet ontzettend veel. Zoals bijv mijn huissleutels mee nemen als ik de deur uit loop. Gelukkig had ik wel de auto sleutel en hond mee en heb ik mij bij mijn moeder moeten vermaken tot vriendlief begin van de avond thuis kwam liep de deur uit om 10.30 haha
Ik lachte eergisteren keihard om deze domme dingetjes, maar dat wordt natuurlijk bestraft. Gisteren ging ik aardappels schillen, daarna water er op.. en opzetten. Vergeten het waswater weg te gooien dus we hadden een krakend maaltje aardappels. Achja, zand schuurt de maag.... *YUK*