Graag zou ik jullie ervaringen met buikdragers horen. Ik wil er één aanschaffen die meteen vanaf de geboorte gebruikt kan worden en waar de baby dus horizontaal in kan liggen. Ik heb al wat rondgekeken, maar de meeste die ik zie moet je in een bepaalde maat bestellen. Nu zou ik graag één buikdrager willen die zowel ik (1.73 m) als mijn man (1.95 m) kunnen gebruiken. Wie heeft een goeie tip? Alvast Bedankt
de babybjorn active. het rugpand kan daar zodner gedoe makkelijk versteld worden. http://www.babybjorn.com/Eng/products/M ... er-Active/
Volgens mij bedoelt TS een draagdoek. Want ze wil dat de baby er vanaf de geboorte in kan en horizontaal in kan liggen. Dat gaat niet in de babybjörn. Wij hebben overigens ook draagzakken van babybjörn en bevallen ons prima, maar dat is dus niet wat de TS bedoelt. *correct me if i'm wrong*
Daar kan je baby toch niet horizontaal in liggen? Of ben ik in de bonen? Ik heb zelf een draagdoek. Bevalt erg goed. In het begin zit je wel wat te klungelen met omknopen maar daar word je steeds handiger in. Als je een lange koopt is ie voor je man precies goed. En je kunt hem zelf een keer extra omslaan.
oh....oeps. Ik had deze eerst: Premaxx Baby-Bag Multi Color Dark. Die heb ik vlotjes ingeruild. Is funest voor je rug. Is anders de Cybex I go Milan iets?
Hihi, toen ik aan het typen was, had ik jouw reactie hier nog niet zichtbaar bolbuikje. Als alternatief voor een draagdoek zou je ook een tricotti sleng kunnen proberen. Ik heb er hier nog wel 1 voor je liggen. Helemaal ongebruikt. Voor mij was ie echt te klein. Ik ben 1.83 en was na een erg moeilijke zwangerschap toen boven de 100 kg. Voor jou past ie zeker, voor je vriend weet ik het niet. Je baby kan er in ieder geval zowel horizontaal als verticaal in. Echt vanaf de geboorte te gebruiken, makkelijk ook met om en af doen. Nadeel is dat het tricot wat gaat uitrekken. Als je baby zwaarder wordt, is ie niet meer zo handig. Maar dat is pas later natuurlijk.
ik had een lodger bunker, die was multifunktie, want die kon in de box en de maxitaxi en je kan hem ook om je schouder hangen, en later had ik de babybjorn active
Ik zou vooral geen logder shelter kopen, die is veel te groot voor een pasgeboren baby! En ook erg warm. Ik vind het een onding!
Hoi hoi, Misschien is de minimonkey wat voor jullie. Deze kan je vinden op www.ikbenmamashop.nl. Hij kost rond de 25 euro. Je kan hem vanaf de geboorte gebruiken tot een jaartje of 2. Ik zelf ga hem volgende week bestellen en heb er al goede verhalen overgehoord. Groetjes jetje
Jettje ik had die hetzelfde idee als de mini monkey gekocht maar dan van een ander merk. Maar ik heb hem snel weer teruggebracht ! Toen onze dochter nog geen 8 pond was deed het al pijn aan mijn schouders !
nouwwww, ik zou het topic even opzoeken, hij is hier al eerder besproken en net als bij alles, zijn de meningen over de minimonkey ook nogal wisselend
ik heb een draagdoek van www.draagdoek.nl ik vind het een fijne doek.er zijn veel verschillende kleuren en ik denk dat je die allebei kunt gebruiken als je een grotere maat neemt.
volgens mij bedoelen wij dezelfde, ik vond m wel prettig, maar lars is van 1 februari en toen was t best koud, ik vond m wel fijn, en hij paste er ook goed in, zo zie je maar, smaken verschillen
@LonenTijn: ben het helemaal met je eens. Heerlijk zo'n doek. @fioontje: aan je verhaal te lezen bedoel je inderdaad de Shelter en niet de Bunker. De Bunker (heb ik zelf, echt een superding, zie mn album) is geen drager, de Shelter wel.
Ik heb een tricotti die beviel goed toen mijn kindje wat kleiner was. Ik heb nu een lange geweven doek (storchenwiege) omdat dat nu mijn kindje groter is toch beter draagt.