Hey ladies, Wie kan mij helpen? Waar zou ik een speen of slabbetjes met teksten over opa en oma kunnen kopen? En voor de Friezen onder ons: pake of beppe zou helemaal leuk zijn! Ik heb eerder het idee gelezen om dit als cadeau te overhandigen als verassing om mijn zwangerschap bekend te maken. Liefs Bambi
misschien kan je ook gewoon effen slabben kopen en ze bij een kopieshop/borduurshop laten bedrukken met de gewenste tekst Liefs
wijhebben ze gekocht bij een kado winkeltje. Winkel waar je mega veel kaarten krijgt en van die sarah en abraham versieringen. Echt zo'n vanalles en nog wat winkeltje. We hadden 2 slabbers, 1tje met: Mijn opa is toevallig de allerliefste opa & Mijn oma is toevallig de allerliefste oma
pake en beppe nog nooit gezien, maar voor mijn ouders heb ik zelf 2 speentjes voor opa en oma gekocht bij de prenatal. Bij de babyplanet hebben ze heel leuke slabbetjes met opa en omateksten.
je hebt toch genoeg bedrijfjes die dingen borduren, zou het dan op een slabber in het fries laten borduren, vind ik wel het leukst dan. Ff zitten neuzen, via kotercadeau kan je slabbetjes met naam laten borduren, dus kan ook vast wel met Beppe en Pake (bijvoorbeeld liefste in het fries ervoor zetten)
bij babyzaken hebben ze slabbertjes voor de opa en oma met als tekst mijn opa of oma is mijn grootste sponsor