Weet iemand waar ze dat nog verkopen? Amersfoort verkocht het wel maar nu dus niet meer. Het is koopzondag in utrecht maar ik kan nergens vinden of ze dat verkopen.
positie kleding is uit het assortiment gehaald bij de c&a. Bij me vorige zwangerschap heb ik me kleding daar ook gekocht dus wilde bij deze daar ook eve kijken maar werd me meteen gezegd dat ze dat niet meer verkopen, erg jammer was altijd leuke betaalbare kleding. Suc6 met zoeken
ik weet alleen dat nijmegen centrum nog positiekleding verkoopt... in arnhem is geen enkele vestiging die het nog verkoopt.... ik weet niet of je met de vestiging zelf kan bellen anders zou ik ff bellen en het navragen...
op wehkamp verkopen ze het idd nog, en heb het volgens mij in sommige grotere winkels ook zien hangen.
In Zwolle verkopen ze bij de C&A ook wel positiekleding! Heb vorige week daar nog een erg leuk broek gekocht. Alleen is Zwolle wel weer een stukje verder weg!!
Bedankt voor de reacties! Ik woon in Nijkerk dus Den Bosch of Groningen word wel erg ver Ik hou er niet zo van om kleding online te bestellen. Ik pas het liever gelijk in de winkel en als het me dan niet bevalt kan ik het gewoon terug hangen. Ben nog wel bij miss etam geweest maar daar kon ik niks leuks vinden.
Inderdaad! Om je vraag te beantwoorden, volgens mij verkoopt de C&A in Rotterdam centrum ook nog positiekleding.