gister voelde ik het ook al een paar keer.. tis net alsof ik ongesteld ga worden ofzo.. helemaal beneden in de buik heb ik pijn. net kwam het weer opzetten en ook pijn in mijn onderrug.. tis niet zo dat het om de zoveel tijd komt ofzo.. zo nu en dan voel ik het even.. moet ik me hier druk over maken? wat zou het kunnen zijn? ik voel de baby wel erg goed op dit moment
Misschien dat je een beetje teveel gedaan hebt? Zou voor de zeekrheid ff de vl bellen.... Maar het lijkt me dat je ff moet gaan relaxen
ik voel me altijd zo bezwaard als ik bel.. wil niet als een zeur overkomen kan me niet voorstellen dat ik teveel heb gedaan hou dr al erg rekening mee omdat ik wel snel last heb van harde buiken. heb vanmiddag alleen maar gezeten eigenlijk kheb nu wel veel harde buiken ook steeds..
hmm heb net mijn zoontje even van bed gehaald even geplast en een banaan gehad.. lijkt nu weer minder alleen het gevoel dat ik zo´n stijve buik heb.. zit gewoon echt in de weg nu met opstaan enzo.. wel nog een zeurderig gevoel in mijn onderrug vooral rechts.. en ik zit me nu dus te bedenken dat ik tijdens de vorige zwangerschap gestuwde nieren heb gehad.. en volgens mij begon dit ook op zo´n manier.. harde buiken krampen en last van onderrug... maar nu het is afgezakt moet ik nog steeds bellen vinden jullie?
Wie weet zijn het gewoon een soort 'groeipijnen' van je baarmoeder of 't gewoon wat gevoeliger door het getrappel. Maar ik zou toch gewoon even bellen. Je voelt je toch ook niet bezwaard als je naar de garage belt omdat er iets met de auto is .. De verloskundige is er juist voor zulke vragen!
Ik zou niet bellen. Ik heb er ook last van en heb er vorige zwangerschap ook last van gehad. Pijntjes horen erbij en die kunnen ook best heftig zijn.
Hier ook af en toe menstruatie pijn. Denk zelf idd ook dat het groeipijn is. Ook heb ik het idee dat die kleine al wat aan het zakken is. De menstruatie pijn trekt hier trouwens door naar mijn benen
Hallo allemaal, Ook ik herken de menstruatiepijn in combinatie met harde buiken. Op zo n moment heb ik wel de verloskundige gebeld en ben ik naar het ziekenhuis gestuurd voor controle. Ze hebben niks gevonden, maar wel het advies gekregen rustiger aan te doen. Als je twijfelt zou ik altijd even bellen. Desnoods word je alleen maar gerustgesteld. Succes! Gr. Fien