Ik mag altijd al graag ene patatje en frikandel eten Normaal is het 1x in de week maar nu niet normaal meer ik heb er elke dag zin in en zit nu al weer te denken om de bakpan aan te zetten Bij mijn vorige zwangerschap had ik het ook al en at soms 3x in de week snacks meer mensen hier last van??? zaterdag ook nog verjaardag van mijn zoontje word ook nog lekker eten
Sinds week 34 ben ik pas aan het zwanger snaaien eigenlijk.. Ga het liefst elke dag naar Kfc en de Burger king. Ik zit al een paar dagen aan een Bami schijf te denken alsof me leven ervanaf hangt. Chips vind ik heerlijk, vroeger nooit en alles met chocola, snoep (Haribo), Cassis... etc.
ben sowieso al snack verslaafd ben niet eens zwanger en als ik ongi ben eet ik alles door elkaar ahaha
Ik dacht al dat ik de enige was Ik kan naar mijn gevoel elke dag wel patat eten! En burgerking en KFC heb ik ook het liefste elke week. Ik probeer me wel zoveel mogelijk in te houden, maar dat is best moeilijk Heb nu weer zin in patat!!!
Hier is het met vlagen. Momenteel heel verslaafd aan ijs. Maakt niet echt uit welk ijs. Hoewel de sundae caramel van de Mc Donalds toch wel grootste favoriet is. In het begin had ik heel veel behoefte aan hamburgers en whoppers!
Frikadellen, kaassouffle, kroket, patat! Daar heb ik ook echt behoefte aan. Ik heb normaal nooit echt zo'n vet zucht. Ik beperk het wel tot max. 1x per 2 weken. En dan frituur ik het zelf in vers vet. Anders word ik echt vierkant!
Hahaha erg hè! Ik betrap mezelf er de laatste tijd op dat ik de HELE dag aan eten denk...ik kijk echt uit naar de volgende maaltijd alsof ik weken niks gehad heb Ik haal bergen fruit in huis zodat ik dat lekker kan eten...zit wel veel suiker in maar in ieder geval minder slecht dan alles wat ik in gedachte gegeten heb
haha hier nog 1 met ontzettend vreetbuien overal zin in maakt niet uit wat als het maar lekker vet is! whahah
Ja... Heel herkenbaar. Ik heb altijd al erg van een patatje gehouden, of chips. Maar nu loop ik al dagen te denken aan een hamburger van de Mac!
De Big Mac van de Mcdonalds laat me maar niet los....Ik ruik en proef hem al..... Maar ik heb ook echt de hele dag honger en volgens mijn collega's bewegen mijn kaken ook de hele dag.
De McDonalds zit helaas erg ver van hier... *snik* Ze zouden eigenlijk van die hamburgers moeten verkopen die wat langer houdbaar zijn en je thuis kunt opwarmen in de magnetron! Ik weet wel waar mijn voorraadkast dan vol mee zou liggen...
Ik ben nu verslaafd aan geroosterd brood. Gelukkig is dat nog gezond Ligt er wel aan wat je er dan weer op doet
OOOOoooooohhhhhhh wat fijn: Ik ben niet de enige!!! Ik kan gewoon bijna niet meer zonder iets te halen langs een mc Donalds rijden. In mijn omgeving vinden ze het allemaal maar een raar kwaaltje en snappen ze er niks van. Maar ik had het bij mijn vorige zwangerschap ook al en sinds een aantal weken is het er weer!!!
Ben blij dat ze geen bestel service voor aan huis hebben van de Burgerking, Mac, of Kfc... Anders had ik echt nu 400kg gewogen.
OMG ik ben momenteel ook verlaafd aan slecht voedsel. Denk heel de dag aan eten. In het prille begin kreeg ik zowat geen hap door me keel, en nu kan ik heel de dag wel eten. Tijdens de zwangerschap van mijn dochter was ik verslaafd aan taart! Met deze zwangerschap is mijn verslaving momenteel kaas blokjes. Ik zag gister trouwens een reclame van de mac dat ze de newyork crispy weer hebben (als ik het goed heb onthouden) jam jam jam die zou ik zo willen halen (helaas te ver weg...misschien maar goed ook haha)
Ik ben sinds ik zwanger ben van de zoete dingen, daarvoor was ik juist een echte Miep Snack. Nu moet er perse elke avond een koekje bij de thee (voorheen hadden we niet eens koekjes in huis) en er worden opeens ook toetjes gegeten. Nu het weer lekker warm is buiten hebben we de toetjes vervangen voor ijsjes. Ligt de hele diepvries vol met Magnums, perenijsjes en Cornetto's. Ik heb net een Cornetto op, maar ik hoor nu al de hele tijd eentje roepen vanuit de diepvries... ik denk dat ik 'm zo maar ga halen, anders is het ook zo zielig he?
Haha snack verslaafd: heel herkenbaar...pff probeer mij wel in te houden en het tot een minimum te houden (als het aan mij lag snackte ik ieder dag), maar soms is de drang echt te groot...hup naar de snackbar dan; frikandel speciaal of een frietje speciaal ...mmmmmmmmmmm!