Ja die vind ik ook leuk! Maar is helaas niet verkrijgbaar in spanje. Wel verkrijgbaar is de Tristar maar kan daar niets over terugvinden, alleen het reclame filmpje, maar geen gebruikers reviews. Denk dat het dan toch de Inventum wordt, ook al wordt ie warm.
Heb me ook opgegeven voor de nieuwsbrief van Bakerella via e.mail en dan krijg je ook geweldige voorbeelden van cakepops, met de beschrijving hoe ze te maken. Misschien ook wat voor jullie?
http://www.megasilvita.com/tienda/images/detailed/3/sa1123.jpg Niemand ervaring met deze cakepop maker?
Nee ik niet! Maar goed, ze lijken volgens mij allemaal op elkaar! Gaan we nu ook een voorbeelden topic openen?
Ik heb die knalroze van babycakes Inventum. Die wordt wel heet. Cakeballen met botercreme oid vind ik,vies, net of je deeg eet. Je moet even porberen hoeveel beslag in de gaatjes moet, daarna gaat het super. Het dippen in candymelts gaat hier niet altijd goed, daar moet ik wat meer handigheid in krijgen.
Ja leuk! Zeker met alle feestdagen zo voor de deur. Had zelf al gedacht om kleine zwarte pietjes te maken en voor de kerst ook al wat leuke dingen gezien.
oh met sterren, daar heb ik laatst iets leuks van gezien. Heb je wel kerstkoeken voor nodig ben ik bang. Maar dan hadden ze 2 koekjes in een vorm van een ster, daar smeerden ze chocolade tussen en voordat ze de koekjes aan elkaar plakken doen ze er een ijslolliestokje tussen (zo'n houten platte). En daarna de boel versieren.
Heb net bij de xenos een silicone mal gekocht voor cakepops. Ben benieuwd of het wat is. Staat nu in de oven
hier inventum, gekocht voor 20 euro in de aanbieding bij kijkshop, ik vind het ideaal binnen 5 min al een handvol bolletjes, 40 lollies ware zo gemaak. bij xenos had je nu de rubberen bakplaten/vormen voor cakepops voor 10 euro in de aanbieding
Ik heb het apparaat van inventum, helemaal ideaal. Mij lijken de popcakes van verkruimelde cake met botercreme of iets dergelijks zo machtig en zwaar. Nu heb je een luchtig cakeje in het midden. Ik vind ze in elk geval heerlijk. Ik heb er al erg veel gemaakt. Ik las nog iets over 1 zakje candymelts voor 15 popcakes, maar ik haal er zo'n 50 uit één zakje van de candymelts van DLT. Misschien verschillende groottes zakjes. Wat een leuk idee is, is om van fondant bloemetjes en vlinders te maken. Een hele bol met bloemen te maken, vlindertje erop en het is een hele leuke tractatie
@24Mandy24, en.....zijn ze gelukt? Hoe ga je ze decoreren? @ Guus: Dat is niet duur zeg, 20 euro, hier kost de inventum bijna het dubbele met de verzendkosten erbij...... @Maaik79: wat is dat dan voor een merk DLT? Ik ken eigenlijk alleen maar de candymelts van Wilton en die van Funcakes. 50 bolletjes dippen uit één zakje, niet gek
nou ik kan t je nog niet vertellen! heb net die van princess binnen gekregen als cadeautje van vriendlief ( liep zo te vloeken met cakekruimelen en bolletjes die van t stokje naar beneden zakten...) maaruhm weet iemand of je ergens een grote hoeveelheid stokjes kan kopen ipv 15 per zakje? sligro misschien?
Even gespiekt, het zijn die van Wilton. DLT is De leukste taartenshop. Ik maak er altijd maar een dun, egaal laagje op en dan maar knutselen. Ik heb al poezen, koeien en gewoon fantasie gemaakt en dan natuurlijk met de bloemetjes en vlinders.
Ok, die van Wilton. Wordt het bij jou dan ook mooi vloeibaar? Of doe je er ook olie bij? Ze zeggen ook dat bepaalde kleuren candymelts wat moeilijker te smelten en te dippen zijn. Leuk he dat decoreren, bijna zonde om ze weer op te eten.
Ben benieuwd hoe die van Princess bevalt en of ie ook zo heet wordt. (Wel attent hoor van je vriend ).