Hoi allemaal, Wij gaan half juli naar de Dordogne/Perigueux. Ik ben benieuwd of jullie nog echte aanraders/tips hebben om te doen/te bezien in die omgeving? We gaan met een kind van 4 jaar en een dreumesje van 15 mnd We gaan ons er uiteraard ook nog wel in verdiepen, maar ik vind het leuk om ook van jullie tips te krijgen Bedankt alvast. Groetjes Vruchtje24
Le Bournat is erg leuk! Een soort openluchtmuseum met allerlei ouderwetse attracties. Daarnaast ligt ook nog een Aquarium voor de minder-goed-weer-dagen. Wij willen dit jaar ook naar Jacquou Parc, maar voor die attracties moet je kindje minstens 90 cm zijn.
Le bournat ziet er leuk uit mamanama! En Jacquou Parc ook! Wij gaan naar les Eyzies, en zie dat beide maar 20 minuten bij ons vandaan zijn volgens mij. Lees dit topic even mee
Sarlat,Beynac,Rocamadour,Grot van Padirac,de grote stad Toulouse,Monpazier,Kasteel van Biron, Tuinen van D'Eyrignac,Perigeux,Brantome,St Cirq Lapopie,Collognes de la Rouge
Le Bournat wilde ik ook zeggen. Ben er sinds mijn 10e zoiets niet meer geweest maar altijd onthouden als ik met mijn kinderen naar Dordogne ga dan wil ik weer daar geen gaan! Is echt leuk voor de kinderen.
In rocamadour heb je la foret de singes (als ik t goed schrijf). Dat is een klein park met loslopende apen. Bij de ingang krijg je een handje popcorn, die de aapjes gewoon van je aanpakken. Mijn zoontje was vorig jaar zomer 15 maanden, maar hij heeft t nu nog over dat hij aapies snoepies mocht geven!