Combinatie winkelen en strand zeeland

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door miramare, 16 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miramare

miramare Bekend lid

1 mrt 2013
    796
    148
    43
    We willen in de vakantie nog een keer naar Zeeland met de kids. We zoeken een leuke combinatie van een paar uurtjes winkelen en daarna nog even naar het strand. Niet te druk strand, liefst wel met een strandtentje in de buurt waar we wat te drinken kunnen halen. Iemand leuke tips? We komen vanuit Brabant.

2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Ik weet dat Domburg een heel leuk plaatsje is en ook heel mooie heel rustige stranden heeft

3. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.191
    1.396
    113
    Winkelen in Middelburg en daarna daar naar het strand in Vlissingen. Er zijn genoeg stranden in de buurt van Vlissingen. In Vlissingen kan je ook winkelen, maar ik vind Middelburg leuker.

Zierikzee en Westenschouwen. Geen idee hoe druk het er is hoor, maar verwacht nu in Zeeland sowieso geen rust met al die toeristen ;).

Wat wij laatst hebben gedaan: een uurtje aquapark in de Schotsman en daarna naar het strand de Banjaard. Het is geen winkelen, maar wel heel leuk.
    https://www.schotsmanwatersport.nl/aquapark/

4. tuc

tuc Niet meer actief

Winkelen in Middelburg en dan net buiten Zoutelande naar het strand
    Maar ik weet niet of ik dat nu zou doen, de afgelopen weken was het in steden als Goes en Middelburg niet te doen qua drukte.

5. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Je kunt momenteel over de koppen lopen in de kleine dorpjes in Zeeland. Mijn tip om 9.30 uur naar Middelburg, daar een rondje doen en rond 11.00 uur naar het strand. Waar maakt niet zoveel uit. Druk is het overal.

6. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.884
    471
    83
    Ik zou het niet gaan opzoeken. Veel te druk. Na de vakantieperiode in een weekend lijkt me fijner.

7. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.182
    8.907
    113
    Op het strand in Zeeland was het juist heerlijk rustig (Zeeuws-Vlaanderen), stadjes waren druk (wij hebben alleen de nodige boodschappen gedaan bij de Jumbo, daar was het behoorlijk druk...).

8. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Ze staan vanuit mijn woonplaats al in de file voor Zeeland :|:roflmao: Lekker van de winter naar Domburg, dan is het gezellig druk.

9. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.453
    1.132
    113
    Wij zijn nu in Zeeland, vandaag vlissingen geweest, erg rustig. Strand vanuit ons kleine dorpje ook al 3 dagen rustig... soms zelfs een uur of langer alleen. Ik herken de drukte niet

Zara75 vindt dit leuk.
  10. Elizah

Elizah Niet meer actief

Wij zitten nu in Zeeland, aan t Veerse Meer. Ik vind t echt meevallen met de drukte. Vandaag in Veere geweest en dat was prima te doen.

11. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Dat komt omdat er nu geen 30 graden is afgegeven. Nu hoeft natuurlijk niemand naar het strand :roflmao:

Neuzeke vindt dit leuk.
  12. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.191
    1.396
    113
    Let op met zwemmen in het Veerse meer, het water is na de lange warmte vaak niet meer zo gezond. Wij waren er zaterdag, ik vond het water een stuk viezer dan een paar weken geleden.

13. Elizah

Elizah Niet meer actief

Richting t strand, bij de Schotsman is t idd niet meer zo goed. Dode vissen en krabben.
    Wij zitten meer aan de andere kant, met ons huis gelijk aan t water (oranjeplaat) en daar is t nog goed.

sillies vindt dit leuk.
  14. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.063
    18.858
    113
    Vrouw
    Domburg is leuk, maar niet echt om uitgebreid te shoppen vind ik.
    Dan zou ik eerder naar Middelburg gaan en later nog naar zoutelande. Leuk strand waar je lekker kan wandelen en waar ook nog wat winkeltjes zijn en veel restaurants+ terrasjes.

In Middelburg centrum kan het behoorlijk druk zijn ivm toeristen, maar is maar net of je dat zelf erg vind of niet.
    Afgelopen weekend was ik nog in Goes en daar was het behoorlijk druk, maar voor mij maakt het niet uit. Als je naar de stad gaat kun je dat verwachten.

Deel Deze Pagina