Welke camping in zuid frankrijk?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door one of kind, 24 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
  2. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.641
    173
    63
    Vrouw
    3 keer op domaine de la yole geweest. Ik vond het een ontzettend leuke camping. Speeltuin is leuk, zwembad ook goed en leuke dingen te doen in de omgeving.
    Strandje bij de camping in de buurt vonden wij niks. Bij de boulevard is leuker.

3. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Andere optie: Le Serignan Plage met Roan? Of rent-a-tent, zelfde caravan maar dan goedkoper ;)

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Mamanama bedankt voor de tip!
    We vonden deze camping erg duur, mijn ouders sowiezo die hadden zoiets dan ga ik nog liever all in naar turkije bv hahaha.

We zijn er nog niet helemaal over uit.

5. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.100
    3.487
    113
    La yole is wel een mooie camping. Wel allemaal beetje rechttoe rechtaan, de paden waar de accomodaties staan.
    La Chapelle staat het allemaal wat speelser.
    Serignan plage is echt een achterlijk grote camping waar je als je pech hebt ver van alles af staat.
    Heb op allerdrie de campings niet gestaan, ben er werkgerelateerd geweest.
    Ik kan dus alleen m'n eerste indruk geven.
    Zowel la Chapelle als la yole zagen er leuk uit.

La sirene ken ik niet.

6. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Wij vonden serignan plage geweldig. Maar hadden wel een prettige plek daar. Wat ik daar erg fijn vond was dat wanneer we ook kwamen, we hadden altijd bedjes bij het zwembad. En natuurlijk een fantastisch zwembad voor de kinderen. En je loopt ook zo het strand op.
    Aloha schijnt ook erg leuk te zijn

7. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Dat le serignan plage "achterlijk" groot is ben ik het niet mee eens. Het is idd een grote camping maar voelt niet als massaal. Afhankelijk van waar je staat is het iets verder lopen naar het 1 of het ander.
    Wij hadden een kampeerplek bij de oploop naar het strand. Dus dat was top. Het "centrum" 2 of 3 minuten lopen, zwembad misschien 5.
    Ik zie geen probleem, het is vakantie lekker rustigaan heen lopen;)

8. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    De caravans van Roan en Rent-à-Tent staan naast elkaar ook op loopafstand van zwembad (max, 5 minuten) en strand (max. 10 min.)
    Naar mijn idee isnSerignan Plage zeker niet duurder dan La Sirene, want daar hebben wij ook naar gekeken! Rent-à-tent is echt erg goed, zelfde caravan als Roan, maar dan zonder tv (die ik niet mis op vakantie)

Deel Deze Pagina