De Bongerd is leuk! Heeft veel nieuwe chalets neergezet een groot kasteel (tot jaar of 7) neergezet, zwembad binnen is klein maar wel goed te doen! Buiten zwembaden zijn leuk. Met eigen caravan/tent word het anders, weinig keus om te staan veel vaste (toch wel tokkie) mensen. verouderd wc gebouw.. De omgeving bij de Bongerd is wel leuk!
Bongerd ken ik daar wonen wij in de buurt. Wij zijn uiteindelijk toch voor wat anders gegaan, hof van Saksen, heel wat anders haha
Wij zijn op het Eibernest geweest. Was prima voor wat we wilden: huisje (schoon genoeg), leuk opgezet met speeltuintjes in het midden, zwembad. Snackbar stelde niet zo veel voor, animatie ook niet echt actief iets mee gedaan. De kinderen vonden het helemaal het einde. Al met al prima genoeg om dit jaar weer voor een (andere) capfun te kiezen.
Toevallig dit weekend daar geweest. Wij hebben ons enorm vermaakt! Ik hoorde van de kids; de leukste vakantie ooit Maar goed ik ben niet iemand die op zoek gaat naar wat er allemaal niet goed is, . Er zat een Duitser onder onze luifel bij aankomst en hun auto stond naast onze trekkershut geparkeerd, tja ach, prima zet ik de mijne ernaast en de vrouw vroeg netjes of wij bij dat huisje moesten zijn en vertrok toen ik bevestigde. Ik vond het schoon genoeg. We hebben heerlijk gegeten bij het restaurant op de camping, de rekening viel mij ook reuze mee. Het zwembad is leuk (er is ook nog een nieuw zwembad in aanbouw, dus weet niet wanneer je wil gaan, maar dat ziet er ook leuk uit) We hebben SUPs gehuurd (€5,- voor een uur, leuk prijsje dus)