Welke CD punctie bij ICSI met Gonal F en Cetrotide

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Jille, 3 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jille

Jille Bekend lid

26 aug 2007
    669
    0
    0
    Beste dames,

Ik ben bezig aan ICSI 2 met Gonal F en Cetrotide (dit is een korter schema dan ik had met Lucrin en Gonal F).

Ik zit nu op CD 8. Op CD 11 heb ik de eerste FM. Nu vroeg ik me af op welke CD ongeveer de punctie plaats gaat vinden. Hoe was dat bij jullie. Toen ik het lange schema gebruikte met de pil, Lucrin en Gonal F was de punctie op CD 17, maar ze zeggen dat met dit schema vaak de punctie wat eerder is?

Wanneer was de punctie bij jullie?

Groeten
    Jille

2. Sas79

Sas79 Lid

2 mei 2010
    97
    0
    6
    Iets bij de politie
    Oosten van NL
    Hoi Jille,

Ik had de punctie op CD 14. Eigenlijk was de punctie gepland voor CD 13 maar i.v.m overstimulatie is dit een dag verplaatst. Ben met Decapeptyl geeindigd i.p.v Pregnyl.

Succes!!

Gr. Sas

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey jille dat is altijd verschillend meiss..

ik ben nu 15 dagen aanhet spuiten en mag dinsdga terugkomen voor fm nummer 4 dus dat is echt altijd verschillend:)

xxx

4. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    hier 2 keer over precies hetzelfde op dag 14 van de cyclus punctie zou de 2e keer op dag 13 punctie hebben maar net zoals bij Sas door overstimulatie 1 dag later.

Maar het is maar net hoe je lichaam er op reageerd.

Ik spoot ook Gonal-f en Cetrotide.

5. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Verschilt per persoon en per IVF.

Laatst had ik op vrijdag mn eerste Gonal-F en toen op dinsdag 1e FM, dus dat was lekker snel. Was maar goed ook want de volgende dag mocht ik pregnyllen en had op vrijdag dus de punctie: precies een week na de 1e spuit.

Bij een andere IVF had ik op maandag de eerste spuit gezet en toen op vrijdag de 1e FM. Ik moest toen op maandag terugkomen en heb toen op woensdag de punctie gehad. Heb toen dus langer moeten spuiten.

Succes

Deel Deze Pagina