Elke zaterdag een bandje opnemen met de leukste top 40 nummers deed ik ook. En elke zaterdag stonden er de zelfde liedjes op, afgezien van de leuke nieuw-in-de-top40-nummers
rene froger, en bonjovi gunsnroses, iron maiden, the cure, U2 ik hou wel van dat rock/punk genre okay rene froger was een uitstapje
Hmm ik ben begonnen met casettebandjes en platen, in die tijd luisterde ik naar mc hammer, snap, leila k, madonna, micheal jackson. wham etc. Later op cd, naar Twenty 4 seven, 2 unlimited, Haddaway, Capella, Nirvana, Greenday, the offspring ub 40, bob marley etc.
Ik was groot fan van de backstreet boys! Five, boyzone, westlife vond ik ook wel leuk. Als ik nu nog wel eens nummers van de bsb hoor kan ik zo lekker wegdromen en terug denken aan vroeger! Onbezorgde tijd was dat!
En dan tijdens het opnemen net te laat op stop drukken waardoor je tussen de liedjes door de diskjockey hoorde praten..
haha zo herkenbaar! ook al ben ik wel 7 jaar jonger dan jij verder: Take that BSB Another Level Solid Harmonie Total Touch en een aantal verzamel cd's van de top 40, maar vaker stond de radio zelf aan.
Bsb Spice girls Westlife N'sync Captain Jack 2 unlimited Total touch Solid harmonie En ik vond kinderen voor kinderen ook tot best lang leuk. Nu ook nog heel af en toe zoek ik nog wel eens een nummer van kinderen voor kinderen op (schaam(de) me altijd)
Bsb, 3T, Hanson, K's Choice, Ilse de Lange, The Corrs en Destiny's Child. Maar vooral klaar zitten bij de radio om een casettebandje te maken als ik een leuk nummer hoorde. Mijn vriendinnen en ik namen ook videoclips op van tv. Zaten we dan met zn allen Peter Andre te kijken, hoe fout!!!!!!!! Toch tijdenshet eten koken kanik het niet laten om op youtube oude videoclips te kijken en om dan hard mee te zingen.
Ik vergat Aaliyah en Destiney's Child! Wat n tijden waren dat... Ik begon trouwens met de top 40 luisteren en liedjes opnemen op n cassettebandje. Vind t altijd grappig dat zgn alleen mensen uit de jaren 70/80 dat kennen, maar in de jaren 90 was dat ook gewoon hoor.
Ja precies! Ik had er wel een ontzettende hekel aan als de dj op het einde van het nummer er al doorheen begon te praten. :x Dan spoelde ik het liedje daarna terug om over het gepraat stilte op te nemen. Dat was dan mijn pauze tussen de liedjes. Gevolg was wel dat ik soms een heel stuk van een nummer miste
Captain Jack 2unlimited Meredith Brooks Heather Nova Yabba Dabba Dance BSB Ik luister ze nog weleens...zo leuk om lekker mee te lallen met deze uber-foute hits
Guns 'n Roses, Bon Jovi, ACDC, Meat Loaf. En mijn eigen gekochte cd'tjes. Robbie Williams - Sing when you're winning. Zo goed als alle cd's van Enrique Iglesias. Westlife - Coast to coast. Wat cd's van Good Charlotte, Papa Roach, System of a Down.. Ik kan zo wel door blijven gaan haha.