Zo dat verschilt enorm! Ik houd van veel muziek, en heb sinds mijn eerste cd veel cd's gekocht.. Mijn eerste cd single was 'back for good' van Take That en mijn eerste zelf gekochte album was 'falling into you' van Celine Dion. Ik had cd's van Backstreet Boys, Spice Girls, Britney Spears, Jennifer Lopez, Peter Andre.. Echt de pop muziek van toen. Ook luisterde ik graag naar Marco Borsato. Va mijn 16e kwam hier ook hardstyle en hardcore bij. Vanaf deze leeftijd ben ik naar dergelijke feesten gegaan en toen kwamen daar ook de ceedeetjes bij kijken.
Britney spears en destiny child r kelly en aliyah vergeet ik helemaal ook had ik veel verzamel cd's hield en hou meer nu van de dancehall, reggae, r en b enz.
Guilty van Barbra streisand. Ze is mijn favo zangeres. En heel heel veel eerder vroeger dus hihih. Dolly dots. Pipi kinderen voor kinderen. Doe maar.
En idd dit. Mijn eerste albums die ik kreeg waren nog voor de platen speler en cassetterecorder. Milly vanillie was ik toen ook zo gek op bleek later dat ze de boel belazerd hadden haha. De meeste muziek die ik leuk vind komt uit de jaren 60/70/80 Abba Beatles Bzn. Frizzel sissel haha. Zeven uur je moet je bed uit komen je moeder staat te schreeuwen op de gang. Zeg meisje duurt het nou nog lang. gingen we dansen op school in de gym zaal al die pasjes oefenen.
Ik ben in de jaren 80 geboren dus in de jaren 90 opgegroeid, maar ik heb ook gewoon jaren een walkman gehad... Hahah jaaa super irritant was dat!!
Ja dat deden ze express, intro´s volpraten, juist vanwege het opnemen van de radio. De artiesten klaagden toen al dat de platenverkoop hierdoor terugliep. Buma Stemra was er toen ook al!
vroeger, backstreet boys, backstreet boys en backstreet boys verder ook westlive en britney alleen britney is blijven hangen bij mij
haha geweldig he! soms ben ik ook in zo een mood en luister ik nog britney, soms westlife en bsb ook nog heerlijk! brings back memories..
Nirvana Red hot chili pepers White stripes Manu chao (nog favo met dit warme weer ) Bob marley Led zeppelin
Ben begonnen met LP's van Madonna, toen cassette bandjes met top 40. En mijn eerste cd's waren MTV Braun The Kelly Family Helloween Metallica Bryan Addams Nightwish Verschillend dus
ooooooooh ik ben echt oud, ik kom nog uit het tijdperk van de cassettebandjes en later de lp's Maar goed had dus een cassettebandje van kinderen voor kinderen en anita meyer En een hele zooi lege bandjes en dan 's middags op mijn kamer de liedjes die ik leuk vond opnemen van de radio. Heel geconcentreerd want moest op het juiste moment op de knopjes drukken want anders had ik er ook een stukje dj bij en dat wilde ik dan weer niet.
Ik luisterde vroeger, en nu nog steeds graag naar the beegees the Beatles Lionel Richie en Mark knopfler
Ik draaide voornamelijk rock/metal en J-pop XD Marilyn Manson Nightwish Metallica Korn Cradle of Filth Evenescence Within Temptation Gackt En nog meer, ook veel hardcore enzo En ook heel veel anime soundtracks! (Naruto, Fruits basket, chobits etc)