Welke cd's luisterden jullie vroeger?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamamadelon, 5 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere
    Oja helemaal vergeten destiny child en jlo

2. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ehm Take That, Take That enne Take That....hahaha :D Toen ze uit elkaar gingen werd het Boyzone...BSB vond ik dan weer helemaal niks LOL :D

3. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Heel herkenbaar! En vaak zat er tóch een stukje dj bij en als ik zo'n nummer nu dan ergens hoor, weet ik nog precies wat de dj op mijn bandje na het liedje zei! :D

Ik had bandjes van kinderen voor kinderen, haha en Elly en Rikkert, later ook Queen en Michael Jackson. Vanaf m'n 16e kwamen er cd's en de eerste die ik had waren van The Cure en EMF en er zijn er nog heeeeeeel veel bijgekomen (Smashing Pumpkins, Sugarcubes, Sex Pistols, Bad Religion, veel alternatieve dingen en punk en ska enzo)

4. Bri

Bri Niet meer actief

Ik begon met platen en cassettebandjes. Heb úren en úren besteed bij de platenzaak om daar alle 12" platen te vinden die ik hebben wilde, om daar mijn ultieme feest-bandje mee samen te stellen.

Ik was fan van Culture Club (schaam), had mijn kamer volhangen met posters van hen (dubbelschaam).
    Later koos ik meer voor U2, the cure, talking heads. De Verrukkelijke 15, zegt iemand dat nog iets? Daar luisterde ik altijd naar op de radio, en dat klopte ook wel bij mijn smaak toen.
    Voor de rest hield ik erg van muziek van voor mijn tijd, zoals van James Brown, Sly & the Family Stone. Nog steeds overigens.

5. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    gelukkig kwamen ze een paar jaar later met de nonstop40 waar geen dj aan te pas kwam :D

leuk dat er nog een paar dames zijn die Solid Harmonie noemen!
    ze zijn nu bezig met een comeback!:D

Deel Deze Pagina