Londen: originele bezienswaardigheden

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door zeilbootje, 2 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    Zoals het onderwerp al doet vermoeden... Wij gaan binnenkort weer naar Londen :D. Omdat we daar regelmatig komen hebben we alle grote en bekende toeristische dingen wel gezien en gedaan. Ik ben nu op zoek naar 'insider' tips, originele activiteiten of bijzondere dingen om te bekijken. Ook leuke eet-adresjes of pubs zijn welkom!

Heeft iemand een leuk idee?

2. Madam1983

Madam1983 Actief lid

24 aug 2014
    209
    10
    18
    Hoi,

2 weken geleden ben ik met mijn werk een dag in Londen geweest. Wij hebben die dag gefietst door Londen. Je fietst wel grotendeels langs de bekende attracties maar dan wel aan de andere kant. En je komt in stadsdelen waar je normaal niet komt. Hele leuke inside information. Vond het echt een leuke ervaring.

3. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ben je al eens in Greenwich geweest? Verder vond ik het Science Museum echt een bezoek waard. Ook leuk is de London Zoo, als je alle bekende bezienswaardigheden al hebt gehad of iets verder buiten Londen, maar goed te doen met het openbaar vervoer: Kew Gardens! Heel mooi

4. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Wij zijn net een week terug. Borough market vond ik erg leuk. Qua restaurantjes Muriels kitchen.

5. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    Leuke tips allemaal, bedankt! :)

6. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Nothin Hill

Winkelcentrum met bioscoop in de buurt. Ook wat andere eettentjes.

Eind nov in hydepark kerstmarkt....

Voor meer tips bel buro britain,

7. Boommm

Boommm Niet meer actief

Naar Greenwich park, als je daar naar boven loopt heb je een prachtig uitzicht over heel London!
    Kew gardens is leuk inderdaad.
    Wandelen langs de Thames
    Camden town (en dan bij een van de tentjes eten op straat, erg lekker!)
    Brick lane market

Ik vind de kerstmarkt in Hyde park persoonlijk echt verschrikkelijk en zou die dus mijden.

8. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Camden town erg leuk ja lekker curry gegeten aan t water vorige week!

9. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    We gaan eind oktober, dus ik denk dat we de kerstmarkt sowieso mis zullen lopen. Anders waren we vast wel even gaan kijken! Camden zijn we ook nog niet geweest, je hebt daar ook zo'n Portobello-achtige markt toch? Goede tip!
    Greenwich zijn we vorig jaar wezen kijken, ook heel mooi ja, helemaal leuk omdat we met de 'waterboot' er heen gingen!

10. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
  11. yoghurt

yoghurt Bekend lid

31 jan 2011
    513
    58
    28
    Brabant
    Camden is echt top!
    Hele leuke markt en lekkere eettentjes, je hebt daar ook n parkje met n bergje, ik weet niet meer hoe het heet maar vanaf daar superuitzicht, n
    Beetje de skyline v Londen.
    En daarna lekker naar de pub 'at worlds end'
    Allemaal in camden.
    Veel plezier

12. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Het is voor ons alweer 11 jaar geleden, maar wat ik het leukst vond was de Jack de Ripper tour. 's Avonds met een gids langs alle moordplekken. Bij ons miezerde het ook nog wat het nog spannender maakte. Gek genoeg ook de goedkoopste attractie die we hebben gehad.

Deel Deze Pagina