welke centerparc het leukst met kind van 3 en 6

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door serena15, 4 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angietjuh

angietjuh Actief lid

14 okt 2010
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij zijn 2 weken geleden in de vossemeren geweest met onze 3 jarige dochter. Echt super een complete kids paradijs de pirate bay met klimmen, zand en water glijbanen etc. Mooi zwemparadijs met heel glijbanen en apart kinderbad. En ook aparte activiteiten bij Te boeken zo was ze wannabe een princes en een piraat. Echt leuk en je hebt even tijd voor jezelf want duurt ongeveer een uurtje. Wij hebben ons toen even in de market dome gezet bij een terras.Ze praat ER nu nog over. Dit is ook allemaal leuk voor je 6 jarige want we hebben een ander jaar ons petekind meegenomen. Van 8 en ook hij had hier aparte activiteiten en zich goes geamuseerd in de pirate bay. Ze zijn lekker Moe en gaan zonder zeuren na bed:)

2. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    ik ben pas in Belgie geweest dat ging wel maar ben een beetje CP moe, zo duur, bijna altijd wel iets met huisje en zoveel bijzonders is er nu ook weer niet, dus nu gaan we naar Hof van Saksen, vrienden van ons zijn daar geweest en hun zeiden dat CP echt in het niets viel qua huisjes en luxe e.d. (zal misschien ook schelen wat voor huisje je hebt) misschien is dat ook iets voor jullie?

3. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Wij zijn in juni met onze 1-jarige dochter ook naar Belgie geweest.. Super park vol met faciliteiten voor de kids maar ben het eens met @tigermommy Vind het echt allemaal ouderwets en achterhaald.. Was dat ik met 40% korting kon boeken anders had ik het nooit gedaan.. Want voor wat je krijgt vond ik het echt belachelijk duur..
    Voor ons voorlopig ook geen centerparcs meer denk ik..

4. Moekje

Moekje Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    Huttenheugte!!

5. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

ja en met 40% korting betaal je eigenlijk gewoon normale prijs, want je ziet ze de prijzen gewoon duurder maken en zeer veel beperkingen waar je kan boeken (periode, huisjes e.d.) dat is een beetje hetzelfde concept als denken goedkoop uit te zijn met vakantieveilingen en dan nog 160 euro moeten neertellen voor extra kosten haha (beddengoed, belastingen e.d.)

6. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Wij hebben pas ook geboekt met 40% korting. Dat je €160 extra boekt ligt wel aan jezelf dan ;) Beddengoed, enz... is namelijk geen extra verplichting natuurlijk, maar gewoon een luxe. En daar betaal je natuurlijk voor :)

7. serena15

serena15 Bekend lid

1 okt 2009
    592
    0
    16
    NULL
    NULL
    We hebben net te horen gekregen dat we op port zelande komen in een preium de luxe huisje,

Hoor alleen en zie geen positieve ervaringen. Wie is er wel eens geweest.

8. serena15

serena15 Bekend lid

1 okt 2009
    592
    0
    16
    NULL
    NULL
    Niemand ervaring? met port zelande?

9. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

bij vakantieveilingen (staat ook dat ik het daarmee vergelijk) zijn bij de meeste parken (in elk geval oostappen) beddengoed verplicht hoor en betaal je voor je huisdier ook veel meer als op andere parken en dan nog belastingen, extra boekingskosten e.d. zit je zo op 150/160 euro ;)

En dan kom je in een chalet waar je niet kan douchen of in bed past omdat je boven de 180 cm bent hahaha, mijn man is 2 meter en lag vanaf boven de enkel buiten het bed en de douche kon hij niet rechtop staan.. :p

40% korting bij CP is gewoon keinep, je moet vaak op aparte pagina boeken, allemaal uitsluitingen e.d. je betaald vaak gewoon de normale prijs (give or take 50 euro ofzo)

10. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

Ik alleen met de oude het is geloof ik vernieuwd, ik heb toen als leuk ervaren ook al vond ik de voorzieningen toen niet zo.. maar de omgeving is leuk en de huisjes ook!

Wij hadden toen zon huisje met sauna enzo LEUK!

Deel Deze Pagina