Welke Centerparcs met baby 5 á 6 maanden

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door HOG, 28 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HOG

HOG Niet meer actief

Hoii dames,

Eind juni willen wij een weekje weggaan met de kleine. Normaal gesproken gaan we naar het buitenland, maar dit jaar willen we naar een Centerparcs in Nederland. Vind het namelijk nog een beetje eng om nu al verre reizen te maken.

Ik ben nog nooit eerder geweest en hoor daarom graag suggesties over welke leuk en praktisch is met een baby. Wat wij sowieso willen:

- zwemmen met beebje
    - bubbelbad (en evt. privé sauna) in cottage
    - outdoor activiteiten waar beebje bij kan zijn

Groetjes :)

2. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    huttenheugte is erg leuk ook het peuterbad is wel fijn en lekker warm. dr is zat te doen voor de ouders dus das ook leuk. probleem is denk ik alleen dat een huisie met sauna oid vanaf 8 pers is zijn dan vip huisies.

3. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Huttenheugte heeft ook 4persoons Vip huisjes met oa bubbelbad en infrarood sauna.

4. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    wij vonden erperheide (belgie) erg leuk met de kleine, die was net een jaar. Mooi autovrij park (huttenheugte niet) en een mooi zwembad. Je kan bij de intertoys een zwemband kopen waar de kleine in kan zitten, erg handig, hebben ze daar ook maar wel paar euri duurder. Er is een lekker warm bubbelbad en een warmer bad met rotsen eromheen. Ook de stroomversnellen was leuk met een beeb in de zwemband, die hebben ze niet overal. We gaan in april naar het heiderbos, eens kijken hoe het daar is :) Nadeel van de huttenheugte was dat je echt moest opletten voor de auto's, die scheuren de hele dag over het park :( Erperheide niet en heeeeeel veel bomen.
    In een VIP huisje zit een sauna :)
    Ik heb nog een prenatal code liggen voor 40% korting, als je interesse hebt moet je even een pb sturen. Je hebt dan wel wat minder keus qua huisjes/parken maar je krijgt wel veel korting :)

5. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Elk park van CP is heel kindvriendelijk, de zwembaden zijn altijd tropisch en overdekt, dus mogelijkheden genoeg om te zwemmen met je baby.

Wij nemen bijna altijd een VIP-huisje, deze zijn superluxe en o.a. voorzien van sauna.

Outdoor-activiteiten met een baby..... daar kan ik me (behalve wandelen) weinig bij voorstellen.

Deel Deze Pagina