In de meivakantie willen we graag naar het lago maggiore of daar in de buurt. ( we zijn al aantal keer naar het Gardameer geweest en willen nu wat anders zien) Ik zoek een camping die niet te druk en te massaal is(in de meivakantie) , met een dorpje op loopafstand.... Met een zwembad dat al open is dan. Oh ja en met een mooie stacaravan die te boeken is vanaf een betrouwbare site Kom maar op met de tips!
Ik ging altijd naar lido okay, maar is denk ik net niet op wandelafstand van cesto calende.. iig, mijn ouders pakten altijd de bij en dat is 10 jaar geleden intussen (damn ik wordt oud!) Kwam van de week in een camping gids deze tegen, kreeg gelijk weer mooie herinneringen
Zelf al vele malen in Cannobio geweest, een heel leuk plaatsje met voldoende mogelijkheden voor uitstapjes. Gekampeerd op camping del Sole (zwembad en evt particuliere verhuur) en ook ervaring met hotel Villa Costantina (aanrader!! Incl zwembad) Ik weet dat camping Valle Romantica stacaravans heeft, ik dacht via vacance soleil.
Ik zou camping Continental Lido heeeeel erg kunnen aanbevelen! Ligt aan het Lago Mergozzo (1 km van het lago Maggiore vandaan). Dit meer is heel schoon, mogen geen boten komen en loopt heel langzaam af. Echt ideaal voor kinderen! Camping vonden wij ook echt super