Welke camping lago maggiore

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door cowgirl80, 2 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    In de meivakantie willen we graag naar het lago maggiore of daar in de buurt. ( we zijn al aantal keer naar het Gardameer geweest en willen nu wat anders zien)
    Ik zoek een camping die niet te druk en te massaal is(in de meivakantie) , met een dorpje op loopafstand.... Met een zwembad dat al open is dan.
    Oh ja en met een mooie stacaravan die te boeken is vanaf een betrouwbare site :D
    Kom maar op met de tips!

2. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Ik ging altijd naar lido okay, maar is denk ik net niet op wandelafstand van cesto calende.. iig, mijn ouders pakten altijd de bij ;) en dat is 10 jaar geleden intussen (damn ik wordt oud!)
    Kwam van de week in een camping gids deze tegen, kreeg gelijk weer mooie herinneringen ;)

3. Mammie79

Mammie79 Actief lid

28 aug 2014
    291
    95
    28
    Zelf al vele malen in Cannobio geweest, een heel leuk plaatsje met voldoende mogelijkheden voor uitstapjes.
    Gekampeerd op camping del Sole (zwembad en evt particuliere verhuur) en ook ervaring met hotel Villa Costantina (aanrader!! Incl zwembad)
    Ik weet dat camping Valle Romantica stacaravans heeft, ik dacht via vacance soleil.

4. patjuhxx

patjuhxx Actief lid

13 feb 2012
    148
    0
    16
    Nijmegen
    Ik zou camping Continental Lido heeeeel erg kunnen aanbevelen! Ligt aan het Lago Mergozzo (1 km van het lago Maggiore vandaan). Dit meer is heel schoon, mogen geen boten komen en loopt heel langzaam af. Echt ideaal voor kinderen! Camping vonden wij ook echt super :D

5. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    hier gaan wij dit jaar ook heen en hopen even enthousiast terug te komen ;)

6. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Wij gaan deze zomer naar Camping Isolino, ook niet al te groot!

7. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    daar ook al 2 keer geweest en heerlijke vakanties gehad!

Deel Deze Pagina