ben ik de enige die daar niet zo goed tegen kan?

Discussie in 'De lounge' gestart door henkie24, 20 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. henkie24

    henkie24 Niet meer actief

    was vanmiddag even wat boodschappen aan het doen. gewoon even naar de drogist, de hema etc.
    en DRUK in die winkels! ok ik snap het allemaal best. kerst etc, mensen moeten spullen hebben, kadootjes, eten enz.
    maar het gedrag van sommige mensen vind ik deze tijd altijd zo vervelend. voordringen, duwen met tassen of karren, schreeuwen naar elkaar, of lekker midden in het gangpad staan buurten of bellen. zodat je er helemaal niet meer langs kunt. zuchten bij de kassa (terwijl je weet dat het nu zo druk is) is dat echt iets van kerstcrisis of ligt dit aan mij?

    ik ga in ieder geval in deze tijd nooit graag winkelen.
    bgrijp me goed, het is geen aanval op iemand of iets dit topic, maar ben benieuwd hoe jullie hier over denken?

    groetjes
     
  2. Majkuh

    Majkuh Fanatiek lid

    1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    ik heb het eigenlijk altijd, kan heel slecht tegen die drukte, overal mensen, geluiden, lichtje setc, word er doodmoe van en op een gegeven moment helemaal 'zweverig' in mijn hoofd en ook geirriteerd, het vreet gewoon energie. Dus ik ind het nit echt ene kerstding, vind het altijd lastig al die druktes ;)
     
  3. mamamuts

    mamamuts Niet meer actief

    Ja, vind ik ook hééél irritant hoor!
    Het lijkt net of iedereen ineens zenuwachtig is ofzo...

    Wat helemaal erg is, wanneer je in de rij staat bij de kassa en er staat iemand achter je die steeds met het karretje 'per ongeluk' tegen je been aan zit de duwen. Grrrrr.... :evil:
     
  4. babsie

    babsie Fanatiek lid

    10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Ik vind het ook niet iets dat alleen bij kerst hoort. Zo ga ik bv al niet op zaterdag de stad in om kleding of schoenen te kopen. Lekker op maandagmiddag, zonder drukte.
     
  5. henkie24

    henkie24 Niet meer actief

    ja idd! net of het dan sneller zou gaan! :)
     
  6. henkie24

    henkie24 Niet meer actief

    ja dat klopt. ik ga ook nooit graag op zaterdag winkelen. maar ik moet helaas vaak wel want werk zelf in een winkel dus .... ben altijd alleen op zaterdag vrij. als dalijk de kleine er is ga ik minder werken dus kan ik gelukkig ook gewoon eens door de week. voor mij is dit trouwens ook wleens een reden om lekker thuis online bij de wehkamp te bestellen! lekker thuis op je gemak passen enz
     
  7. Xmas06

    Xmas06 Niet meer actief

    Ow...dat buurten midden in een gangpad vindt ik vreselijk! :evil:
    Laatst stonden er een paar 'hang-ouderen' midden op het gangpad te praten, ik wilde er langs...komt er zo'n vrouwtje met een paraplu achter me aan! :confused: Omdat ik haar aantikte toen ik langs haar liep! :(

    Deze dagen ga ik bewust niet shoppen oid. Vroeg of laat ga ik een keer uit me slof schieten...
     
  8. Taby

    Taby Fanatiek lid

    7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Ja heel herkenbaar.
    Ik ga op dit moment alleen een winkel in als ik geen haast heb.
    Want anders krijg je er echt wat van.
    Laat ook de kadootjes niet inpakken, houd alleen maar op.
    Pak ze zelf wel in.
    Probeer ook gewoon heel vroeg naar de supermarkt te gaan, dan ben je er zowat alleen.
     
  9. mamamuts

    mamamuts Niet meer actief

    Over ouderen gesproken....

    Laatst stond ik bij de hema in de rij te wachten, stootte er ook een opa steeds met zijn rollator tegen m'n hielen. Ik wierp een aantal geiirriteerde blikken naar hem, maar 't kwam niet aan.... Hij was ook 120 jaar ofzo, dus zulke dingen hebben ze dan ook niet meer door. :(
    'T is wel irri....
     
  10. henkie24

    henkie24 Niet meer actief

    over die kadootjes... als er bij mij dus iemand aan de kassa komt met 1 kadootje pak ik dat met liefde en plezier in. of voor een ouder dametje ofzo..
    maar sommige pleuren( ja echt geen ander woord) een hele stapel neer en dan vragen ze niet: wil je het inpakken? nee... KADOOTJES wordt er dan alleen gezegt. als ik dan vriendelijk vraag of ik misschien papier mee mag geven kijken ze je echt vaak aan met een blik van :evil: :evil:

    of ze zeggen nee want ik kan dat zelf niet! ja hallo!
     
  11. mymiracle

    mymiracle Niet meer actief

    ik denk dan niet 2 keer na en duw gelijk terug, krijg regelmatig geschokte blikken daardoor, kan me niks schelen, ik besta ook :evil:

    of mensen die alvast hun spullen op de band leggen terwijl ik nog niet klaar ben met spullen uit de kar op de band te leggen en daardoor geen ruimte meer heb voor de rest van mijn boodschappen :confused: , ik schuif die spullen dan altijd gelijk weer terug naar de eigenaar, vaak snappen ze het dan wel ;)
     
  12. henkie24

    henkie24 Niet meer actief

    ik vertelde dit ook net aan mijn moeder maar die zei: ja de jeugd van tegenwoordig! nou dat vind ik dus ook echt niet. vaak zijn het de wat oudere mensne idd die zo onbeleefd zijn. van die 50 plussers. de echte oude mensen zijn vaak ook weer heel lief en de jeugd? over het algemeen wachten ze bij mij aan de klantenservice netjes op hun beurt.
    en dan heb ik het ook echt over jongeren onder de 20

    ben nu trouwens heerlijk thuis mijn paar kadootjes aan het inpakken. lekker op mijn gemakje in de rust en stilte :D
     
  13. Marijke1982

    Marijke1982 Niet meer actief

    OH daar word ik ook stront en stront chagerijnig van, en kan ook mijn mond niet houden..
    Zo irritant van die mensen die door je heen willen, niet aan de kant gaan als ze je aan zien komen lopen, mensen die achteruit lopen zonder even achter zich te kijken. brrrr verschrikkelijk.
    En ik kan dan ook mijn mond niet houden he...
     
  14. GhitaThakoerdin

    GhitaThakoerdin Niet meer actief

    ik heb er ook een hekel aan..
    laatst was ik in de kruidvat, ik moest er iets van hebben anders ga ik daar al nieteens meer naartoe..
    ik loop daar met de kinderwagen waar je maar 1 richting op kan anders zit je wagen vast.. komt er ineens een vrouw aanstouwen met allemaal tasjes in dr hand en hoppa zo als een wilde langs mn meissie heen zonder uit te kijken of die tassen tegen haar hoofdje aankomen.. ik bedacht me geen moment en heb haar aan de mouw gepakt en gezegd dat ze wel ffe mag uit kijken met zo'n kleintje.. grote bek dat ik kreeg :|
    nou ik dacht echt wat is dit dan weer voor een aso wijf! heb haar natuurlijk wel even appart genomen en heel duidelijk gemaakt dat ze dit niet op zo'n manier hoeft te flikken.. ze kan het toch gewoon vragen of ze er even langs mag.. jee wordt daar zo kriegelig van he! als ik alleen was geweest en zoiets gebeurd me dan ben ik heel anders hoor.. maarja met mn meissie erbij kan ik het beter wat ingetogener aanpakken vindt ik.. maar die vrouw snapte me echt wel haha.. heb ook gezegd, bah wat ben jij een asowijf, ga asjeblieft weg met je knarre gezicht.. hup hup snel want je hebt haast toch? haha.. Kl*te mens!
     
  15. sevtamzel

    sevtamzel Lid

    5 apr 2007
    56
    0
    0
    adviseur
    almere
    Paar dagen geleden ging ik boodschappen doen. Was niet zo'n goed idee maar goed ik moest flesvoeding gaan halen. Ik sta in de rij en opeen hoor ik een cassiere naast me eerst volgende mag hier komen. Dus ik loop er naartoe. Ik werd me toch opzij geduwd door een vrouw. Ik schrok me rot. Keek ze me heel vuil aan, ik zei tegen haar eerstvolgende ben ik dus wacht maar even op je beurt. Ging ze me tekeer van wat maakt het uit ik heb maar drie dingen en mijn dochter komt uit school. Hallo, ik heb maar 1 ding en mijn dochter komt ook uit school. Komt een vrouwtje achter me naar ons toe zegt ze tegen me laat dat mens toch ze zal het toch niet begrijpen zulke mensen heb je nu eenmaal. Loopt dat andere mens met een knal rood hoofd boos weg.
     
  16. Anna009

    Anna009 VIP lid

    30 mei 2008
    9.138
    4.359
    113
    Home
    zo waren mijn man en ik laatst boodschappen doen het was echt super druk nou goed dat kan gebeuren.... staan er een moeder en een dochter voor ons met 2 karren vol zegt die moeder tegen de casierre wacht even hoor met scannen want we moeten nog uitzoeken wat van wie is :( en dat duurde toch lang! dan denk je van je snapt toch zeker zelf ook wel dat het smoordruk is *zucht*
     
  17. mymiracle

    mymiracle Niet meer actief

    zo had ik een keer dat ik op krukken liep en een vrouw met een tweeling-kinderwagen wou er langs, maar dat ging bij mij niet zo snel vanwege die krukken, toen ze langs liep zei ze net hard genoeg: heheh....zucht....kheb wel meer te doen vandaag!

    jeetje dat vond ik echt arrogantie ten top! ik stond echt met mijn mond vol tanden en er op de krukken achteraan om voor mezelf op te komen was geen optie!
     
  18. GhitaThakoerdin

    GhitaThakoerdin Niet meer actief

    ja wat een aso's heb je er ook rondlopen ofniet.. bah.. zou je haast de behoefte om gezellig te winkelen wegnemen...
     
  19. acire

    acire Fanatiek lid

    nou, ik verwacht gewoon dat winkels als blokker mijn cadeautjes inpakken hoor. of ik nou 1 of tien cadeautjes heb.
    ik ben wel altijd vriendelijk trouwens en v raag of het ingepakt kan worden, maar als dan iemand zou zeggen "nee, maar je mag wel papier meenemen om het zelf te doen thuis" dan haal ik mijn cadeautjes wel ergens anders
     
  20. Gabbel

    Gabbel VIP lid

    21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    bij onze supenmarkt zijn die medewerkers zo asso..
    snap dat echt niet ,ze staan met 20 man op 1 pad die hele rij te vullen ,en no way dat ze voor jou ''de klant'' aan de kant gaan :confused:
    dat is op vrijdag het meeste dat ze dat doen, eerst wachte ik nog netjes op ze tot dat ze aan de kant gaan maar nu knal en duw ik mezelf er gewoon door heen!
    ik vind dat zo asso van hun!
    wij (de klanten) zorgen er wel voor dat we hun loon kunnen betalen!
     

Deel Deze Pagina