Voor ons vierde kindje zoeken wij een lange, klassieke jongensnaam. Welke naam vinden jullie mooi uit dit rijtje: Valentijn Samuel Maxim William
William vind ik niks, veel te Engels. Valentijn vind ik ook niks, een té softe naam die zeurderig overkomt. Maxim en Samuel vind ik allebei wel leuk, beide netjes maar niet echt chique.
Hmm.. ik vind ze allemaal niet mooi. Samuel vind ik geen chique naam. Maxim is wel tof, maar ook niet echt chique toch?
Absoluut Samuel! Kan ook lekker krachtig afgekort worden naar sam. Vind m chique en toch krachtig. Rest vind ik te soft, en iets te glad zeg maar. Maar blijft toch echt eigen keuze! Succes!
Maxim! Maar ik ben bevooroordeeld, mijn zoon heet voluit M.aximilian met als roepnaam Maxim of eigenlijk meestal Max. Ik vind het niet direct een chique naam maar wel een nette naam en zeker niet ordinair zoals iemand zei. Ordinair vind ik namen als Jayden of Delano. Maar goed, dat is persoonlijk. William vind ik echt niet mooi. Samuel stond ook op ons lijstje, ook leuk! Valentijn vind ik te soft en, zoals iemand anders al zei, zeurderig. Succes!
Maxim heb ik gestemd, maar doet me aan GTST denken.. Samuel wel leuk, maar meer voor de gelovigen.. Valentijn wel leuk, maar ken een jochie die zo heet en hij krijgt vaak de dooddoener wanneer het nu weer Valentijnsdag is.. William vind ik persoonlijk niks.
Ook ik vind geen van de namen chique, maar zeker ook niet ordinair. Valentijn vind ik verschrikkelijk, zeker voor een volwassen man. Heel zeurderig en soft. William vind ik alleen leuk als het echt op z'n Engels wordt uitgesproken, op z'n Nederlands met drie lettergrepen verschrikkelijk. Samuel, mwah. Nee, toch net niet. Maxim, ja leuk!