Maxim vind ik erg leuk! Heb hem zelf destijds niet gekozen omdat er toch wel erg veel meisjes Maxime heten...
Dit! Ook wel leuk en chique vind ik Didier. Eerst vond ik dat een afschuwelijke naam maar ik ken nu een geweldig leuk mannetje van ongeveer 3 met die naam en hij maakt de naam gewoon leuk
Wat ontzettend leuk dat er zoveel mensen reageren! Tot nu toe lijken Samuel en Maxim gelijk op te gaan. Mijn favoriet is Samuel, ook al is hij wat kort in vergelijking met de namen van de andere kindjes. En eventueel Alexander. Mijn man vindt Maximilian en Olivier mooi, maar de laatste hoor je hier in het Gooi al zoveel. Oh, lastig! Voor een meisje had ik het wel geweten, maar voor een derde zoon heb ik weinig leuke ideeen.
Absoluut Samuel! Maxim vind ik voor vrouwen, óf voor mannen met heel veel krullen, die in Sesamstraat spelen Valentijn vind ik echt afschuwelijk, William zou ik eventueel nog wel okay vinden, maar ook niet echt fantastisch..
Samuel! Maar William vind ik ook erg mooi. David, Benjamin, Sebastiaan, Philip, Manuel vind ik ook mooi.