Dag allemaal, is het erg lastig om dezelfde voorletter te hebben? Mijn zusje en ik hadden wel dezelfde voorletter (de eerste, de tweede is anders), maar is dit ook storend voor een vader en een dochter?
Voor een vader en een dochter is het minder erg volgens mij, aangezien de vader dhr. ervoor heeft en dochter mej. of mevr.
het zou mij niet tegenhouden. En inderdaad verschilt het geslacht ook nog, dus bij bijna alle post kan je het verschil zien.
Als je echt een mooie naam hebt zou ik daar niet te zwaar aan tillen. Het zou voor mij in ieder geval geen reden zijn om de naam niet te kiezen. Mijn man en ik hebben beide dezelfde voorletter en hebben daarom wel gezegd dat we niet een naam willen die met die letter begint.
Ik heb ook vrienden die juist ALLEMAAL dezelfde voorletter hebben, ik denk dat zij het er zelfs om gedaan hebben.. Het lijkt mij niet handig met de post, maar inderdaad het verschil tussen een dhr en mevr of mej. moet toch wel duidelijk zijn? Als het nou echt DE naam is, zou ik het niet laten...
Als ik nog een kind zou krijgen moet deze een andere voorletter hebben. Daarom zullen we zelfs onze droomnaam voor een meisje dus niet gebruiken. 😞 Dit omdat ik ook dezelfde voorletter als mijn zusje heb, was erg onhandig. Maar dezelfde letter als vader of moeder vind ik geen probleem
Zou mij niet uitmaken, zoveel post krijgen kids nou ook weer niet . En als ze meerdere initialen hebben is het helemaal duidelijk.
Hier komen sowieso twee initialen dan. Ons mannetje heeft ook twee namen, dus de beeb ook. Thanks voor de reacties. Nu nog ontdekken of het echt DE naam is.
ook bovenstaande... tegen de tijd dat ze post gaan ontvangen, bestaat post wellicht niet meer hahah Voor 2 broertjes of 2 zusjes is weer een ander verhaal. Maar dat zou ik hier oplossen door een tweede naam of zo
Heb ik met mijn vader. En tja het is wel eens gebeurd dat we elkaar post hebben open gemaakt en dat terwijl we meerdere namen hebben. Maar als er ergens maar 1 naam van je bekend is, dan kan dat gebeuren. Ach ja, wat is erg..!