1. Witte chocolade met kokos (Aldi) 2. Cote d'or melk met hazelnoot 3. de good old pindarotsjes. hmm, moet nog boodschappen doen..
ooh eliesja wat doe je me aan ...... maar goed komt ie hoor heb je ff haha bonbon bloc en dan die met hazelnoot en wit aan de buitenkant milka met biscuit milka caramel ooh jeeh ne naam kwijt maar die piramide form met nootjes en honing eronder in lind chocolade en dan vooral de kleine nougat dingen das alleen de vulling dus errug lekker. zeebanket kerstmanlollies .... ... enz enz enz
Toblerone en anders die milka met crispy caramel. De rode Tony doet het op school ook wel goed. Mijn zoontje is allergisch voor chocola, das mijn redding hier voor mijn gewicht haha.
Cote d`or hmmmmmmm, ben aan de lijn en zal het nog lang moeten gaan missen, vooral de bonbonbloc met nootjessss......
Cote d'or staat met stip op nummer 1. Vrijwel alle producten van dit merk vind ik lekker. Vooral de romige en volle nasmaak, mmmm Verder vind ik Milka caramel ook heel lekker en kaneeltruffels van bonbonnerie Borrel lust ik ook heel erg! En door al dit geleuter over chocolade ga ik nu een lekkere chocolade staaf eten van cote d'or: praliné noisettes
Eigenlijk is alle chocola lekker! Maar als ik dan moet kiezen zeg ik de Kitkat chunky,de Milka met caramelvulling,en de Verkade Cappuccino. Maar de Hema heeft rond de sinterklaas en kerst ook heel veel lekkere sinten en kerstmannen en die zijn ook erg lekker! Zo kan ik nog wel even doorgaan dus nu houd ik maar snel op!