Ik eet eigenlijk alleen maar chocolade als mijn duiveltjes in aantocht zijn haha. Ik kies voor Milka, en chocolade-pepernoten haha jammie
haha ja meiden helemaal eens dat eigenlijk alles van chocola lekker is Maar ik zit nu (ja heel slecht) aan een milka reep choco swing!!! ooo en die is zo lekker! En die nieuwe milka met Daim! die is ook echt heerlijk!
Hmm lekker allemaal! Eigenlijk is alle choco erg lekker, maar favo hier is de pure met sinaasstukjes bij de C1000 vandaan, en de witte met aardbeienstukjes bij de LIDL..hmm En Bonbonbloc. Ik zag net ook iemand Cadbury noemen en toen moest ik gelijk weer denken aan de rondleiding die wij een paar jaar geleden hebben gehad in de fabriek (ja was in Australië helaas voor de chocoliefhebbers) maar dat was wel even een belevenis voor zo'n choc-aholic
wow wat komt hier allemaal voorbij! Moet je nagaan, ik mag geen melk en suiker.... Dus voor mij blijven er alleen pure chocolade repen over van reformmerken. Als ik dit lees, weet ik weer wat ik allemaal mis...
milka choc&biscuit, maltesers, blauwe m&ms melkchocolade, van die 2x200gram pakken bij de Lidl (die heb ik al jaren niet gekocht...kan er amper een weekend mee toe...400gram??!!!!) hazelnoten met chocolade eromheen... ik word gek!!!! (zit al 2 maand op cambridgedieet.......................................)
Callebaut. Is Belgische chocolade die is zo overheerlijk. Maar niet gewoon in de winkel te verkrijgen volgens mij..... Niet zeker.. Ik neem altijd wat mee van de bakkerij...
Ja die is ook heel lekker he Volgens mij is dat wel gewoon in de Belgische supermarkt te kopen. Misschien een tip als je eens op vakantie in B gaat?
zit nu *as we typ*...aan de witte chocolade met gemengde noten (pistache, hazel en amandelen) van de AH......Heerlijk !!!!
Melkchocolade met hazelnoten maakt niet uit wat voor merk. Chocopinda's van de Lidl Koetjesrepen. Butterscotch chocoladereep van de Kruidvat.
Ik begrijp niet dat iemand koetjesrepen lust. Wij kregen dit soms als toetje 's middags op de basisschool. Ik heb een tijdje geleden dit opnieuw gekocht als nostalgie. Ik vind het naar nepchocolade smaken eerlijk gezegd.
Ik vind de melkchocolade van de Aldi heel goed. Dat is een blauwe kartonnen verpakking waar twee plakken chocola in zitten. Die is echt lekker.
Milka chocolade is lekker.. Die met karamel en die hele hazelnoten in ieder stukje chocola, heeeerlijk!