Oeh die is erg lekker ja. In België heb je daar ook hagelslag van. En dan ben je vast jaloers op mij, mijn moeder werkt namelijk in een chocolaterie met zelfgemaakte bonbons, allemaal van Callebaut chocolade gemaakt Ook mijn eerste gedachte ja. Ik heb ze later ook nog eens gekocht maar die dingen zijn echt niet te vreten. Vroeger vond ik ze wel lekker, zouden ze ooit vernieuwd zijn of weet ik nu gewoon beter Verder vind ik cote d'or melk erg lekker. En chocoladeletters, omdat die zo dik en massief zijn
Callebaut is zaaaaalig! Die gaat mijn moeder altijd halen bij een gebaksfabriek, daar koopt ze van die bonken aan een stuk. Cote d'Or (de melk) vind ik te romig eigenlijk... verder gaat alle chocola er wel in! En jullie zijn echt erg met dit soort topics (of ben ik nou erg haha)... Mijn vriend is boodschappen doen, en ik heb hem net gebeld of hij effe chocola mee wil nemen
Bonbonblok, de wit met praline, en de melkchocolade met praline! heeeerlijk! En de melkchocolade met stukjes hazelnoot vind ik ook heel lekker..
Rittersport rozijnen&hazelnoot Ferrero Rocher Milka met beschuit Witte chocola crispy *Smst man dat ie de eerste mee moet nemen na zijn werk, oeps*
Tony Chocolonely stipt op één, hebben ze tegenwoordig ook met hazelnoot...jammie! Toblerone, Milka white crisp en M&M's doen het hier ook altijd erg goed trouwens. Ik haal het tegenwoordig maar niet te vaak meer in huis...is zo op!
cote d'or met hazelnoten bon bon bloc m&m's met pinda's en bonbons van la boheme in Breda!!! (en gisteren toevallig met mijn man over lila pause gehad van vroeger, bestaan die eigenlijk nog??? die waren ook zo hmmm
hier mijn top 5 chocolade 1: KINDER BUENO 2 KINDER CHOCOLADE 3: TOBLERONE 4: MILKA DAIM 5: MARS Jeetje ik heb nu alweer zin gekregen in een stukje choco , overigens lust ik alle merk chocolades wel maar dit is echt mijn top 5
Milka aardbeien, maar helaas verkopen ze die niet meer hier in nederland. - cote d'or met hazelnoten - Kinder Bueno
Oewhhh cholocla, heeeeerlijk!! (en dan het liefst smorgens) Mijn all time favourites: Toffifee M&M's crisp (blauwe) Milka met koek in het midden Milka met caramel Krijg er helemaal zin in!
cote d' ore chocolade 72 % of 86 % die vind ik zoooooo lekker !!!! maar afentoe een cote d'ore puur bon bon blok is toch ook wel lekker !!
Oeh chocolade! Mijn grote liefde Niet echt een top 5; maar favorieten: Kinder Bueno, Bonbonbloc, Milka hazelnoot, Milka met bisquit, toffifee!