Toblerone melk, mjammie! Op schiphol nemen we altijd zo'n grote verpakking mee naar huis. Daar zitten dan ook extra grote "stukjes" in...
Mmmm, wat een slecht topic.. zeker nu ik net heb besloten dat ik nog even naar de Appie moet voor wat "vergeten boodschapjes" Mijn favorieten: Dove (maar dan niet met caramelvulling. Echte chocola moet je eigenlijk sowieso niet verontreinigen met vulling vind ik ) Milka mini lufleetjes (maar die kan ik nergens meer vinden) En als we het over seizoensproducten hebben: Vroeger had Bolletje Mega Smultaai: repen taai met een dikke lag melkchocolade en amandelschaafsel, yummie!! Heb serieus contact opgenomen met de Bolletje fabriek om te vragen hoe ze het in hun hoofd hebben gehaald dit uit de handel te nemen O en de double chocolate fudge die je bij The Fudgehouse in Endinburgh kunt halen is helemaal goddelijk!
Ik heb trek!!! En laat ik nou net geen chocolade in huis hebben. Mijn favo's: - Milka hele hazelnoten - Reepjes Kinder chocolade - Die hazelnootballen in zo'n kokertje Uuhhmmm...
Droste pastiles de melk, tja dat is niet echt chocolade maar toch. De lekkerste chocolade om te eten zijn toch lekkere bonbon's van Leonidas.
Die is GODDELIJK! Lang niet meer gehad en sow romantisch! lolmja die kleine kinderreepjes van Kinder blijven ook heerlijk hoor haha en puur chocoladereep met hazelnoten ben ik ook verslaafd aan
Cote D'Or melk met nootjes Milka met biscuit Hmmmm En de witte chocolade van de Aldi gevuld met gepofte rijst!!
Ik haal zelf eigenlijk nooit chocola - soort van zelfbescherming denk ik, maar bij de mensen waar ik werk (thuiszorg) krijg ik wekelijks een stuk Bon bon bloc héérlijk!! En mijn vriend haalt regelmatig een paar repen, meestal puur of witte met crisp, dat gaat er ook altijd in. En ik heb het niemand hier nog zien noemen, maar als wij naar de Ikea gaan, nemen we eigenlijk ook altijd een voorraadje Daim mee! Errrrug fout en mierzoet, maar toch zo lekker zo nu en dan!
Die is hier ook favoriet. Ik krijg ineens per direct zin erin. (die kokosbolletjes zijn trouwens ook enorm lekker, maar dat is volgensmij geen chocolade en daarnaast kun je ze niet eten zonder bewijsmateriaal achter te laten)
Ik vergeet een hele lekkere chocola....de schilfertruffels. Die zijn ook zo om op te vreten...bij ons op het werk verkopen ze van die lekkere. MJAMMIE