Melk of pure chocolade, het liefste bonbons, van de chocolaterie. Niet al te veel vulling en niet té zoet. Iets met noten erin vind ik altijd erg lekker.
Dulcey chocola van de locale chocolatier. Dat is een caramelkleurige chocola met een soort koekjessmaak en er zit ook iets zouts in. Maar het heeft gewoon helemaal de textuur van normale chocola.
Ik zal nooit chocolade weggooien: hier gaat alles er wel in (behalve combismaken waarvan ik de toevoeging los ook al vies vind). Als ik de keuze heb, dan liever melk, van die heerlijk romige die goed smelt in je mond. Liefst in een gekke, verrassende combi. Puur is meer kauwen. Wit lust ik wel, maar ik ben er pas achter gekomen dat voor witte chocolade veel meer suiker toegevoegd wordt. Niet te veel dus. Ik vind overigens niet alles lekker. Van mijn werk met sint chocolade gehad, van een banketbakker, maar die vind ik vies. Helemaal geen cacaosmaak. En toch eet ik het op
Chocolade van de banketbakkerij *kwijl* Verder ben ik verzot op Snickers, altijd al een favoriet geweest.
De chocolade van verkade. Roze/paarse reep met bovenop cappuccino en onderop witte chocola. Kan hem nergens meer vinden bij de AH’s. En dove caramel of milka daim!
Smart bar crunchy van body en fit (peanut caramel) of pure chocola (minimaal 80%). De rest vind ik te zoet, alsof je suikerklontjes weg werkt bleehhh... Wat ik jammer vind is dat de pure chocola met smaakjes al snel minder puur zijn...
Witte chocola van de aldi of de witte met gepofte rijst ook aldi. Wit met praline bonbonblock of jumbo eigen merk Kinderchocola Tony caramel zeezout
Je hebt van de ah ook een cappucino reep of bij de Aldi een met koffie smaak. Ik vind die van de Aldi het lekkerst (chateau mokka room)
Puur, mag met hazelnoten zijn of juist heel puur. Zolang het puur is vind ik het lekker , wit eet ik ook wel eens. Melkchocolade vind ik echt niet lekker.
Dol op de smaak chocolade..(ijs, milkshake, drank etc.) Hele repen chocolade eet ik minder.. vind dan Milka lekker, of iets van kinderchocolade ofzo.. van witte chocolade krijg ik hoofdpijn, maar lust het wel.. Puur vind ik vies.. melk prima, liefst iets met praline of hazelnootvulling. Nu 6 repen tony gewonnen bij postcodeloterij maar vind die chocolade echt niet lekker...
Heb je even Ik mis nu vooral Milka choco swing, de witte praline van cote d'or, kinder Bueno, de bonbons die man uit Brussel meenam en de celebrations mix. Maar een mondje vol pure chocolade hagelslag van de AH vind ik ook wel erg lekker
Deze zijn echt heel erg lekker.. Of de cornets van neuhaus.. *kwijl* En voor de rest..: Chocotoff’s, milka biscuit... ik kan nog wel even doorgaan haha. En gewone melk of witte chocolade ook lekker.
Ik vind eigenlijk bijna alle chocolade wel lekker Wit, melk, puur. Met of zonder smaakjes, nootjes etc. Het enige wat van mij niet hoeft zijn de fruitsmaakjes in chocola zoals de Tony met framboos of Milka met aardbeien bijvoorbeeld.