melkchocolade met van die grote hazelnoten van de lidl met caramel zeezout of.. mijn ultieme favoriet: chocolade pinda's
Eigenlijk vind ik alle soorten chocola wel lekker, maar vind chocola samen met een andere smaak al snel niet meer lekker. Dus smaken zoals aardbei, munt, sinaasappel of zout. En pinda's al helemaal, daar word ik gelijk misselijk van, terwijl ik pinda's op zich wel lust. Nu ivm corona al maanden geen chocola meer gegeten (kwam nl van over de grens en die is dicht...).
Ik moet de chocoladereep die ik vies vind nog tegen komen . Ik ben alleen geen fan van de combinatie met munt of sinaasappel, maar verder? Heerlijk. Mijn favorieten zijn denk ik: Milka triolade (laagjes puur, melk en wit op elkaar) KitKat Chunky wit Tony karamel zeezout Champagnetruffels van de AH Echte goede Belgische bonbons Verkade chocoladeletters melk Bonbonbloc Witte chocoladekruidnootjes
De witte chocolade aardbei & kletskop van La Place. Wit met praliné ook heerlijk. Milka caramelo. Oh en die Kinder chocoladereepjes. Achja, welke niet eigenlijk.
Ik lust alle chocolade wel, maar niet van die vieze goedkope chemische troep. Extra puur met noten vind ik lekker. Melk niet zo lekker en wit vind ik te zoet. Maar een zoete cappuccino drink dan toch met witte chocolade. Een straffe espresso met pure chocolade. Lindt vind ik heerlijk. En vooral de textuur vind ik belangrijk voor de smaakbeleving. Tony's tabletten veel te dik, blehhh. Maar liever van die fijne blokjes. Candybars met chocolade lekker maar gewoon onnodig veel calorieën en daarna alleen maar meer trek. Ook bonbons vind ik overrated. Er zijn er maar weinig die echt lekker zijn. En smaken met fruit, marsepein en praline: nee bedankt... En chocolade van de bakker: wie verzint dat. Smakeloze harde brokken. Doe mij maar gewoon een kop koffie met een stukje pure chocolade of een wat bijzondere variant
Côte d'Or original puur. En Lindt puur met sinaasappel Ik houd vooral van puur, absoluut niet van wit en melk krijg ik alleen goed weg in de dagen voor ik ongesteld moet worden
Tony witte chocolade framboos en knettersuiker. Extra puur Daim En Belgische chocolade. Nu wil ik chocolade
In Baarle haalde ik soms een doosje met oa witte bonbons met aardbeien cointreau vulling. Ik heb geen idee welk merk dat was.
Witte chocolade kerst kransjes met red velvet cake .... top aanrader!! Jumbo eigen merk ... en dus nu verkrijgbaar En ja... ik hou ook het meeste van witte chocolade
Ik eet quasi alle soorten chocolade. Gewoon chocolade zonder vulling liefst fondant chocolade. Met vulling mag je mij altijd een kilootje Manon van Leonidas kado doen. Zo lekker mmmm. Heb wel via het werk al eens een doos pralines gehad van Dominique persoone . Die zijn iets te speciaal naar mijn smaak ( denk wasabi of soja vulling)