De puur variant van de AH. Heel verslavend!! Ik vind hazelnootpasta echt goor. Dus hier komt er geen nutella in.
@cupcakes,idd de puur die is hier ook favoriet. En echte chocopasta idd geen hazelnootpasta. Daarom lusten de kids alleen deze,de dure merken (Nutella,Duo Penotti) vinden ze niet lekker.
Ik vond nutella altijd het lekkerste. Was lekker smeeuig. De laatste tijd is dat niet meer zo. Tenminste, niet de potten die ik koop Spul is echt niet smeerbaar. Boterham gaat kapot. Of ik moet de enige met dit probleem zijn....
Nope. Staat gewoon in het keukenkastje. Net als anders. Vorige keer meteen vsnuit de winkel een boterham gesmeerd. Althans, geprobeerd. Heb het op een gegeven moment maar voor en klein deel in een bakje in de magnetron opgepiept. Toen was het weer lekker smeerbaar. Na een half uur was het weer hard en lag er echt een plak chhoco op mn brood Maar lees op andere site s dat meer mensen dit hebben... Ik had zo'n grote pot. Misschien dat het daar aan ligt Spul glimt ook niet zo zoals het altijd deed. Beetje dof. Datum is wel nog ruim goed. Snap er niks van. Zal nutella eens mailen.