Wat raar, wij hebben altijd de grote potten maar ze zijn altijd goed smeerbaar en totaal niet hard Hier dus geen problemen mee
Jaaaaaa!!!! Zit al de hele tijd te denken: hoe heet ie nou! Thxxx! Binnenkort even langs de Dirk, kijken hoe ik m nu vind.
Ik pleeg quasi een moord voor Cote d'Or choco (met melkchocolade). Maar die is vrij prijselijk, dus af en toe neem ik genoegen met Nutella of de choco uit Aldi.
Berenpasta van de AH. Vind hem best overeen komen met wat ik in mijn hoofd had van de Orinoko van 'vroeger'. Altijd bij oma met van die lu crackertjes (die witte): daar word ik blij van! Jammie!
JA! Heb ik ook!:x en ik heb het bij kleine glaasjes, gewone potten én de megapotten uit DL gehad! Voor mij nu dus gewoon lidl pasta.
In Zwitserland heb ik ooit pasta gegeten van Hero (van de jam), die was heerlijk. Helaas in nl nooit kunnen vinden
Anders gestemd... ik vind Nutella de lekkerste, maar dan wel alleen uit Duitsland! En serieus, we hebben er 1 uit Nl en uit Duitsland naast elkaar gezet en die uit Duitsland is echt anders! Veel romiger en plakkeriger! Mijn schoonouders gaan vaak een weekje naar Limburg en nemen dan een paar grote pottwn voor ons mee!
De beregoed pasta van vroeger. Nooit meer zulke lekkere gegeten waarom vernieuwen sommige producten en zijn ze daarna niet meer lekker????
Die van calve heb ik sinds kort ontdekt en die is zooooo lekker! Helaas nu aan de lijn dus nu zwaar verboden!
Ik vind nutella toch echt wel het aller-aller-lekkerst, hoewel we 'm nagenoeg nooit kopen . Ik vind het altijd een beetje duur en bovendien niet goed voor ons. We zijn fervent hartig-eters met heel af en toe zin in een boterham met zoet, maar voor die enkele keer een pot nutellla halen vind ik wat overdreven. Vroeger had je ook chocopasta in een witte plastic 'beker' met allemaal beertjes erop. Die vond ik echt meesterlijk.... maar ik heb 'm nooit meer gezien!
ja ligt eraan of je chocopasta bedoeld of HAZELNOOTpasta zit een groot verschil tussen, mijn man lust geen hazelnootpasta dus voor hem haal ik met die beren erop of zijn het apen? (wisselt wel eens ik kijk alleen of het echt chocopasta is en niet naar het merk) nutella vind ik lekker maar duo penotti van de lidl vind ik ook lekker..
De witte van duo penotti! Ik vreet een halve pot per dag *schaam* Dat is trouwens niet die bruin/witte maar echt een witte pot En dat probleem met Nutella heb ik ook gehad,dat ie keihard is. Volgens mij staat hij dan al lang in de winkel ofzo? Het is trouwens geen pasta maar wat ik echt lekker vind/vond was Caramelco! Dat hadden ze in de jaren 80 Stond zo een familie op getekend. Oh ja Choba is ook echt lekker!