Nutella met stip op 1! Hebben een maand geleden een 5 kilo pot gehaald bij de makro en deze was binnen 1 maand helemaal leeg. Hier zeer zeker favoriet in het hele gezin.
Dit dus! Heb in Belgie nog wel eens een soort gevonden die er op leek. Chocopasta gemaakt met honing volgens mij. Echt stroperig en dan op een witte boterham! MMmmmMM
Ik moet zeggen dat ik chocopasta en hazelnootpasta wel echt twee verschillende dingen vind. Ik heb de chocopasta (puur) van het AH huismerk, die vind ik heel lekker. Als hazelnootpasta heb ik ook duo penotti in de kast staan. Wat mij betreft zijn dat dus twee heel verschillende soorten broodbeleg en ik heb soms meer zin in de ene en soms meer in de andere.
Mee eens! Vebaasd me trouwens hoeveel er van gegeten word zeg! Hier AH puur chocopasta of pastachoca(beertjes)puur,mijn zoontje mag er 1 boterham per dag mee. Voor mezelf die van de Aldi en melk of stragatellie(Al heel lang niet meer in huis ivm de calorien en gezond eten,kan er niet vanaf blijven!)
De pure van C1000 eigen merk! En dan heb ik het nu over chocoladepasta. Qua hazelnootpasta maakt het me niet zoveel uit, vind zowel Nutella als die van de Lidl erg lekker.
Grappig dat velen hier Nutella noemen terwijl dat eigenlijk geen chocoladepasta is, maar hazelnootpasta. Chocoladepasta heeft geen hazelnootsmaakje.
De hazelnootpasta van Euroshopper is hier standaard aanwezig in huis! Maar Nutella vind ik een goede 2e.
Nutella! Ik eet elke dag 2 of 3 boterhammen ermee, heerlijk! En ik kijk bewust niet naar de ingrediënten, er zit vast een hoop suiker in