Alles is weg

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door deniseappeltje, 23 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deniseappeltje

deniseappeltje Actief lid

14 mrt 2014
    488
    189
    43
    Vrouw
    NULL
    Alkmaar
    Hoi!

Zoals de titel al zegt is alles weg.
    Ik ben erachter dat ik sneller dan verwacht zwanger ben van de 3e (super blij). We hadden dit 1.5 maand geleden besloten. Nouja 1e ronde klaar. Nu waren wij eigenlijk 2 jaar geleden op een plek dat we zeiden nee niet meer. Dus we ruimde alles rustig op. De mooiste memorabele spulletjes zitten mooi verpakt en de rest is uitgeleend aan een vriendin die toen heel krap zat. Wanneer zij er klaar mee was zou het terug komen en zouden we besluiten waar we hèt zouden doneren/brengen/houden.
    Nu is zij dus uitelkaar met haar man en heb hij ALLES van mij weg gegooit/gegeven/verkocht. Echt van hydrofiel doeken tot borstpomp.
    Nu moet ik dus opnieuw beginnen. Oké best leuk! Maar nu ben ik benieuwd wat de echte musthaves zijn en leukste koopjes! Plus ik wou dit even van me afschrijven.. ik hoop snel en veel van jullie te horen

Groetjes

2. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Jeetje denk je wat goeds te doen! Ook wel heel vreemd. Al ga je uit elkaar, had zijn best kunnen zorgen dat jouw spullen terug kwamen!

Jeetje waar kun je beginnen? Babyspul genoeg hedendaags. Koopjesjager ben ik niet echt. Alleen met kleding in de sale. Vooral op fb van die leuke websites liken, kom je in een kinderparadijs. Like de gele flamingo en gras onder je voeten en je ziet vanzelf nog meer voorgestelde pagina's.

Deel Deze Pagina