een kei van een uitspraak

Discussie in 'De lounge' gestart door Annemarie76, 10 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Afgelopen donderdag zaten we in Heerenveen in de kliniek te wachten voor mn CTS-operatie.. Er waren ook wat andere patiënten van andere artsen en schijnbaar moesten die wat langer wachten..
    Op gegeven ogenblik komt de arts in de wachtruimte en zegt tegen een vrouw " We lopen een kwartiertje achter, maar ik heb alle tijd!"...

Ik vond t een dijk van een uitspraak en denk dat ik die maar ga introduceren in mn werk, als mensen dan zeggen dat ik laat ben, heb ik mn woordje klaar..

Beter goed gestolen dan zelf slecht verzonnen toch??

Welke uitspraken hebben jullie gehoord die ook zo goed zijn?

2. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Mijn vriend is heel wat ouder dan ik ben (26 jaar ouder) en ik krijg heel vaak de opmerking: ''Ieuw je vriend is net zo oud als mijn vader!!''

Mijn beste vriendin was er een keer bij en die vroeg toen aan een meisje die die opmerking tegen mij maakte: ''Hoe oud is jouw vriend dan?''. Het meisje antwoorde: ''22''. Zegt mijn vriendin: ''Ieuw jouw vriend is net zo oud als mijn broer!''

Vond het vet gevat :p

3. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard

Hahahaha dat vindt ik een hele goede!

4. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Als ik zeg dat ik geen tomaat lust (ik krijg rillingen van koude tomaat) wordt er ALTIJD gezegd: "en dat voor een Italiaanse!"
    Hierop vraag ik altijd wat de ander niet lust en zeg dan standaard:"en dat voor een Nederlandse!"

Als ik kinderen irritant vind zeg ik altijd: 'als ik het niet gebaard heb, hoef ik het niet leuk te vinden...'

Als vriendinnen eindeloos klagen over hun vriendjes vraag ik:"vraag je nou teveel of krijg je te weinig?" (gegarandeerd gevolgd door lange denkpauze van de ander...)

Als ik nies zeg ik 'dank je'. (flauw! je ziet de ander dan even kijken en dan opeens 'gezondheid' zeggen..haha. Ik ben niet altijd zo irritant hoor)

er komen er vast nog wel een paar oppoppen, dan kom ik hier weer terug. En als jullie goeie one-liners hebben ga ik ze allemaal pikken. Ik ben voor pikken van pakkende uitspraken.

5. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha komt er 1 in me op.

Ieuwww ik doe het toch niet met jouw vader bbrrr

6. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    als mensen zuchtten aan de kassa zeg ik altijd
    agh tot 6 uur zijn we open ik heb alle tijd

7. namya

namya Niet meer actief

als iemand sorry tegen me zegt, zeg ik: ja sorry ja!!

meesten kijken dan zo beteuterd...is eigenlijk een grapje maar de meesten snappen hem niet omdat de grap in mijn hoofd zit

*vaag*

8. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Als er iemand weer eens te veel haast heeft en het presteert me aan de kant te beuken omdat hij er langs wil roep ik altijd 'Tuurlijk ga ik graag aan de kant hoor, graag gedaan!'
    Vaak kijken ze dan geirriteerd om waarbij ik op een kinderachtige manier mijn tong uitsteek. Hahahaha... je moet ze dan zien kijken joh!

9. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Hihi...dat doe ik ook. Heerlijk vind ik dat :D
    (Die opmerking maken dus...niet het aan de kant beuken ;))

10. BellaLuna

BellaLuna Niet meer actief

Ik ben helaas niet zo gevat als sommige van jullie...
    Dat van dat niezen doe ik ook... (Dankjewel zeggen als je geniest hebt)

Gisteren (vijf minuten voor sluitingstijd) moest ik nog even snel melk halen bij de Kruidvat. Mocht van de verkoopster niet meer binnen omdat het schijnbaar al vijf over zes was. De bedrijfsleidster kwam naar me toe en van haar mocht ik wel binnen.. TOen zei ik tegen die eerste verkoopster dat er gelukkig nog wel mensen bestaan die klok kunnen kijken........... :$

11. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

over dat aan de kant duwen kan ik roep ik altijd en bedankt :) of geen probleem ga maar voor ;)

En niezen zeg ik altijd, gezondheid.. dankjewel snel achter elkaar ;) Even denken of er nog meer in me op komen ..........

kan het zo 123 niet bedenken helaas

12. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    toch is bedrijfsleider fout!!!
    die moet zorgen dat haar deur open is tot sluitingstijd

13. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Heb er nog een! Als iemand klaagt over zijn werk maar het wel blijft verdedigen (dus zichzelf eigenlijk tekort doet) zeg ik : 'you love the company, the company doesn't love you...'. Mijn vriend heeft 'm inmiddels overgenomen... (overigens vind ik mijn uitspraak Geheel Waar)

14. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik zeg niet bij het niezen "Dankjewel" maar wel nog voordat mijn man "eet smakelijk" zegt. Ook lekker flauw.;)

15. namya

namya Niet meer actief

of me man een keertje...

stonden we ergens in de rij, staat er een knakker achter ons te zuchten en te steunen en maar steeds tegen me man aanrijden van achter (zo ongeduldig was hij) zegt me man : je kon wel 9 maanden in de buik van je moeder wachten maar 5 minuten is nu teveel

die heb ik van hem overgenomen.

of 1 keer in de lift...het was al best bevolkt in de lift en wil er toch nog iemand tussen piepen dus ik zei: gezelligheid kent geen tijd maar wel ruimte....de mensen in de lift moesten er wel om lachen

16. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    als iemand moet niezen, zeg ik altijd:
    Zo heb je niks, en zo heb je zwemvliezen.

17. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.070
    3.862
    113
    Ik ken iemand die altijd standaard vraagt 'vind je dat mooi? Als zij het dus absoluut niet mooi vindt, zeg dan gewoon dat je het niet mooi vindt, maar dit vind ik altijd zo dom. Dan zeg ik altijd 'nee, ik vind het een spuuglelijke broek die ik aan heb' en dan zie je haar altijd zo kijken van 'huh'? Tja, zeg gewoon wat je bedoelt.

18. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    :Dproest:D..

19. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik vind de uitspraak bij een van de zp dames in het onderschrift zo leuk... (ik meen van devels chase?)

natuurlijk moet je een man nemen zoals ie is, je moet hem alleen niet zo laten....

echt super!

20. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    Als iemand zo nodig iets lulligs moet zeggen tegen mij of mijn vriendinnen (soms gebeurd dat op stap) zeggen we meestal " ja en wat is het moreel van dit verhaal" of ja en wat moet ik met deze info??" of nee jij trekt volle zalen zeg!

of " hmm die is zeker in zijn kleutertijd blijven hangen? alleen wat groter geworden"

Deel Deze Pagina