Dag dames, Wij drinken thuis vaak cola light, en aangezien coca cola best wel prijzig is, ben ik benieuwd welke andere (huis) merken cola light nog meer lekker zijn.
tja je went er aan, maar ik vind die van de aldi/lidl en c1000 eigen merk allemaal lekker en vergelijkbaar.
je hebt altijd van die mensen die je er op willen wijzen, net als met roken, men weet wel dat het slecht is, hoef je niet 100 keer onder de neus worden gevreven, ik rook overgens niet hoor, maar zal mij ook een worst wezen als je het wel doet, niet aan mij om daar over te moederen
Dat is toch niet de vraag Ik vind naast coca cola light eigenlijk niets lekker :S kan maar niet aan die andere dingen wennen dus hier gewoon coca cola
Heb nu die van de lidl staan. Smaakt best goed. Jumbo colalight is ook goed te doen.. Maar als je dan weer een keer gewonen cola drinkt merk je zo goed het verschil
De enige light cola die ik lekker vind is van de Lidl.. De prijs word alleen wel om de haverklap veranderd..
Ik vind coca cola juist niet lekker. Wij drinken altijd pepsi max. Die vind ik het lekkerst. Koop hem altijd in de aanbieding en sla dan meteen groots in. (waarschijnlijk nog veel duurder dan huismerken).
first choice en jumbo huismerk die samaken het zelfde en die zijn lekker. ik vind juist de cola light van coca cola het minst lekker daar zit zo´n rare na smaak aan vind ik.
Ik vind Pepsi Max erg lekker, maar we hebben altijd die van de Lidl, ook lekker. Ik vind gewone cola lekkerder, vooral Coca Cola, maar ik vind de calorieën niet zo leuk . Ik drink trouwens niet zo veel cola.
Lidl! De prijs is inderdaad wat omhoog geschroefd, maar hij is nog altijd stukken goedkoper dan de andere soorten, 67 cent per 2 liter meen ik. Hij is bij ons echt favoriet!