ik vind geen enkele colalight lekker. ook gewone coca cola vind ik niet lekker. ik lust alleen pepsi en neppe cola. heb meestal die van jumbo of 3 es
Absoluut die van de Lidl, en dan de grijze en niet de zwarte. Ik vind die trouwens nog lekkerder dan die van Coca Cola
Ik heb al veel merken geprobeert. Maar Coca cola is toch echt wel het lekkerste. Ik moet zeggen dat ik first cois (of hoe schrijf je het) ook wel vindt gaan. Maar inderdaad de coca cola is belachelijk duur, gaat nergens meer over.
Coca Cola is veruit het lekkerste vind ik, maar First Choice is een goede tweede. Verder heb ik nog niet echt lekkere cola light gevonden. Andere merken zijn wel okay voor het eerste glaasje als er nog veel prik op zit, maar daarna niet meer
Altijd alleen coca cola gedronken, totdat ik die van de lidl gedronken heb tijdens een weekendje weg en nu vind ik de coca cola dus niet lekker meer. (wel de light dus van beide merken) Lidl dus!!!! Aldi vind ik niet lekker en first choice ook niet.
ha! dan kunnen we elkaar een hand geven... hier ook zo'n verwend nest. Als hij een ander merk cola moet drinken dan coca cola kijkt hij alsof hij een aambei heeft of zo sinds mijn zwangerschap vind ik cola light zum kotsen. Drink nu gewone coca cola.