Hoi Dames, Ik ben op zoek naar een leuke winterjas voor mijn dochter. Zag wat leuke bij de zara. Maar ze moeten wel lekker warm zijn! Welke hebben jullie?
Product Detail | H&M NL Mijn dochter heeft deze. Is lekker warm, eigenlijk voor haar voor nu nog te warm.
Van de Zeeman. Donkerblauw met witte stippen, lang model, loopt een beetje uit aan de onderkant. Krijg er van iedereen complimenten over, en hij was 17 euro De jongste draagt de jas van haar zus, die nog als nieuw is ondanks dat ze hem 2 winters gedragen heeft. Via een gekregen waardebon bij kleertjes.com gekocht, was een dure jas van een wintersportmerk.
Haha, mijn dochter had er vorig jaar ook een van de Zeeman, omdat ik gewoon geen andere leuke kon vinden. En die was ook super leuk, idd ook veel complimenten En dat voor 15 euro ofzo. Helaas ging de rits gisteren kapot, dus moet nu toch een nieuwe gaan halen..
Mijn dochter heeft deze: Name it MOCCA - Winterjas - Blauw - Zalando.nl Ik zou vooral opletten dat de jas windvangers en een dubbele sluiting heeft. Dat zijn eigenlijk mijn eisen voor een goede winterjas.
Ik heb - witte zara deze collectie zo"n dikke - gymp deze collectie - boboli Wil je echt warm dan moet je dons kopen Maar ik vind dat voor nl winter onnodig.
Inderdaad de rits ziet er niet al te stevig uit. En vooral omdat mijn oudste net zelf haar rits dicht kan maken, gaat meestal niet al te voorzichtig haha ze staat eraan te trekken en doen. Nou ja, we zullen zien.
Mijn dochter zag deze hangen in een tweedehands zaakje, hij was maar 10 euro dus ik heb hem gekocht voor haar, hele warme jas, te warm nog voor nu Astrid blogt: De winterjas van 2011: Cakewalk | jijwel.nl | Kinderkleding Ze heeft ook een jas van tumble en dry Deze Winterjas van Tumble 'n Dry voor meisjes - VintyKids Tweedehands Kinderkleding En nog een donkerblauwe van de c&a
Bij hetzelfde zaakje voor mijn andere dochter deze gekocht voor 10 euro Beebielove winterjas Girl Jacket wool | Jijwel.nl kinderkleding En deze http://www.tuunte.nl/collectie/126/baby/baby-meisjes/jassen-jacks/3918_beige_bakkaboe-winterjas.html in het roze maar die staat er niet tussen Voor de echte winter krijgt ze nog een lekkere dikke winterjas want die van de tuunte is bijna te klein
Die van soeee is erg leuk! Waar is die van? Ik wilde deze of deze halen... JAS MET CAPUCHON EN KNOPEN - Mantels - Baby meisje (3 maanden - 3 jaar) - KINDEREN | ZARA Nederland GEWATTEERD DOUBLE - BREASTED JACK - Mantels - Baby meisje (3 maanden - 3 jaar) - KINDEREN | ZARA Nederland of beide
Wij ook! Nu nog een bijpassende muts en sjaal.... Denk dat ik oma weer aan het breien zal moeten zetten!
Dochtertje heeft deze van z8, volgens mij heel lekker warm! Z8 Jas Brenda online kopen | Humpy kinderkleding
Ja in een ander topic zei je een tijd terug ook al dat je hem leuk vindt haha! Van Next is 'ie. Hij heeft wel alleen die 4 knopen maar is wel lekker warm. Sara zal toch alleen nog maar in de kinderwagen zitten denk ik. Althans, geen hele stukken lopen als ze dan al loopt.
Ik heb deze jas vandaag besteld. Ze hadden m in de winkel alleen in een maat kleiner, dus hopelijk past deze wel goed (en staat ie leuk). Ik vind t stofje erg leuk (kleine sterretjes).