In november verwachten wij onze tweede. De oudste, een jongen, hebben wij als derde naam vernoemd naar de beide opa’s (Piet(er) en Wi(lle)m en onze kleine man heeft als derde naam Pim). We weten niet wat de tweede wordt, dat is een verrassing. We willen sowieso dit keer beide oma’s vernoemen. Oma’s heten Linda en Thea(dora). Voor een meisje zijn we er al uit dat de derde naam dan Lea wordt. Maar voor een jongen vinden we het lastiger. Ik ben dus op zoek naar jongensnamen waarmee we beide oma’s kunnen vernoemen. Iemand suggesties?
Ik denk dat t maar gewoon een meisje moet zijn Lea is echt leuk! Voor een jongen vind ik het echt lastig en kom ik niet veel verder dan Leon.
Bedankt voor de reacties tot nu toe. Dé naam zit er nog niet tussen. De combinatie is ook lastig besef ik me. Het liefst zouden we iets met Linda en Thea doen en niet met Linda en Theadora, omdat we bij de oudste ook de roepnamen gebruikt hebben van de opa’s en schoonmoeder haar volledige naam echt nooit gebruikt. Maar dat maakt alleen maar nog lastiger natuurlijk want dan houd je helemaal weinig mogelijkheden over. Hihi dit zei ik ook al tegen mijn man.