Welke combi kinderwagen? Transit?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Susannelilian, 18 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Martine: haha, maakt ook niet uit, het is een mooie en goede wagen voor een mooie prijs! :)

2. cooksie

cooksie Bekend lid

24 aug 2012
    516
    0
    0
    midden van NL
    Het voordeel van de cabriofix vonden wij dat het zonnekapje vast zit en ook is hij "veiliger" tussen aanhalingstekens want iedere autostoel die in nl verkocht wordt is natuurlijk veiliger. Hij ziet er wat degelijker uit. Ook heeft iedereen de cabriofix om ons heen dus vandaar dat wij die ook wilde. Uiteindelijk gebruik ik de luiertas van de transit eigenlijk alleen als ons meisje uit logeren gaat, als extra tas. Ik heb een luiertas van pip die ik gebruik en nu voor de nieuwe baby eentje van mix mama's. (Die van pip vond ik te meisjes achtig) laat je nog weten wat je hebt gekozen? Ben wel benieuwd!

3. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @cooksie: ik zal zeker laten weten wat het geworden is en iets bijleggen moet kunnen, dus als die cabriofix echt beter is dan doen we die. :)

4. Heeft de Babydump ook zo'n stukje met verschillende straatstenen waarop je 'm uit kunt testen? Dat vonden wij wel belangrijk. Ook goed kijken wat er gebeurt als je met één kant naast de 'stoeprand' rijdt; kiept hij dan meteen of blijft hij stabiel? Ik vind het wel een hele mooie wagen!

5. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    Hier ook een transit in gebruik. Ik heb nog niet veel nadelen ondervonden. Wel vind ik het jammer dat als je door steentjes rijd je soort putjes krijgt in de banden. Mijn vriend is bijna 2 meter en ook hij kan prima achter de kinderwagen lopen. De actie met tas en maxi cosi hebben ze volgens mij zo ongeveer standaard. Als je een easy base wilt dan ben je wel minstens de cabrio fix nodig, en zul je wat moeten bij betalen. Kan je de easy base zeker aanraden, geen gedoe met gordel vast zetten elke keer. Zeker als je een 3 deurs auto hebt een uitkomst. En ook nog eens stabieler.

6. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Shaddixxx: dat hebben ze daar niet voor zover ik weet, maar dat zit denk ik wel goed hoor, 4 wielen is automatisch al stabieler. Het is inderdaad een leuke wagen om te zien!

@panda: ach wat betreft de putjes: als dat het ergste is. ;) Dat easybase klinkt inderdaad erg makkelijk, maar het is ook wel erg duur, voor zo'n ding om de maxi cosi in vast te zeggen betaal je ook weer minimaal €129. Wij hebben een 5-deurs auto, dus het nadeel van een 3-deurs hebben wij niet. Pfff, het is toch nog wel lastig en kostbaar haha. We gaan gewoon kijken binnenkort en dan zien we wel.

7. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    vandaag de kinderwagen besteld bij de Babydump! Het is de Transit geworden, maar dan met de cabriofix en originele tas erbij. Dus niet die van de aanbieding, was minder comfortabel voor het kindje, vonden we minder mooi en was van mindere kwaliteit. Ook hebben we er een gratis autospiegel gekregen omdat we voor de cabriofix gingen. Verder hebben we er nog 2 originele regenhoezen en de 'dooky' bij besteld, de 'dooky' vonden we een stuk mooier en leuker dan het parasolletje, die vond ik echt helemaal niks. Hebben de wagen nu helemaal compleet en mijn moeder wilde ook de extra dingen betalen. Ben helemaal blij! Wel jammer dat we nu nog tot half september op de wagen moeten wachten... Maar ja, hij zou nu toch alleen maar in de weg staan, we kunnen er toch nog niks mee. ;)

Nogmaals bedankt voor jullie reacties!

8. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    de putjes zijn zeker het ergste niet. Fijn dat jullie de kinderwagen nu besteld hebben. Ik heb ook gekozen voor de tas van transit. Bevalt hier erg goed, is toch net iets groter en steviger als die je er gratis bij krijgt.

Tja die easy base is zeker prijzig maar hier echt meer dan dubbel waard geweest. Misschien dat je via mp 2e hands kunt vinden. Welke kleur hebben jullie gekozen?

9. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @panda: we zien het wel, ben hartstikke blij met de wagen! Heb inderdaad al een tweedehands base gevonden voor €60, even kijken of dat wat is en of mijn vriend daar heen wil rijden. We hebben de donkergrijze wagen en de rode maxi cosi (omdat deze kleur er uit ging was hij €30 tot €60 goedkoper dan de andere kleuren, is makkelijk verdient en we vonden het ook nog een mooiere rode kleur dan de nieuwe, dus kwam helemaal goed uit).

10. cooksie

cooksie Bekend lid

24 aug 2012
    516
    0
    0
    midden van NL
    Super leuk! Veel plezier ervan!

11. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @cooksie: bedankt, gaat zeker lukken! :)

Deel Deze Pagina