Welke combi kinderwagen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Darinka1, 1 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat is de beste prijs-kwaliteit Combi-kinderwagen?

1. Pericles Evolution

2. Maxi-cosi Mura 3

3. Quinny Buzz 3

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Darinka1

Darinka1 Bekend lid

21 nov 2010
    504
    10
    18
    thuis
    Hej allemaal,

Ik ben al eens aan het rondkijken naar een kinderwagen(krijgen we kado van mijn schoonouders met budget rond de 800/900€)
    Mijn scchoonzus heeft de Torck S300 een prachtige kinderwagen maar ik vind geen enkel winkel die ze verkoopt:(

Nu vind ik 3 andere kinderwagens ook wel leuk
    Pericles Evolution
    Maxi- Cosi Mura 3
    Quinny Buzz 3

Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Of waarom zouden jullie 1 van de 3 kiezen?

Groetjes

Darinka

2. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Buzz: heb ik zelf in het begin gehad. Heel veel spijt van. Met 12 weken lag mannetje klem in wagenbak

Mura: sorry :)maar Vind het net een aangepaste kinderwagen :)

Andere ben ik niet mee bekent vind hem qua design niet zo

Ikzelf heb een bugaboo top ding rijd voortreffelijk bak lekker groot wandelgedeelte kan heel makkelijk omgedraaid worden zodat kindje of weg kijkt of naar je toe kijkt.. Voor mij nooit meer anders

3. Darinka1

Darinka1 Bekend lid

21 nov 2010
    504
    10
    18
    thuis
    Bedankt voor de informatie.
    Ik had in de startpost misschien moeten vertellen dat de toekomstige papa een 3wieler wilt aangezien hij dat goed vind rijden (getest bij de schoonzus) en dat kan ik bij bugaboo niet direct vinden? (Of ik kijk er weer over :p)

4. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Ik kan je helaas ook niet helpen, ben ook fan van de Bugaboo Cameleon... 3-wielen lijken mij altijd onstabiel, ben echt nu al blij met de Bugaboo, hij is echt en mooi en handig!!

5. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

3 wielen vind ik zelf ook onstabiel. ook met stoep op en af vind ik het rottig gaat hij 1 kant op hangen als je de achterkant optilt dan. had ik ook bij mijn buzz..

en als ik heel eerlijk moet zijn vind ik de buga wendbaarder dan de andere 2 kinderwagens.
    misschien moet de papa gewoon ook even achter een bugaboo gaat lopen :p

6. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    3 lijkt mij ook niet heel stabiel. Hier de Mutsy 4-rider. Heel tevree over.

7. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

De mura 3 gehad, vond hem wel stabiel maar reed heel erg zwaar. 4 rijd lichter

8. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    Wij hebben de Mura 4, vonden hem toch fijner dan de 3 versie. De wagen is nu 2 jaar in gebruik en vinden hem nog steeds super. Erg wendbaar, hij gaat over alle terreinen, plooit makkelijk op, dochter paste tot ruim 6 maanden in de wagenbak en nu vindt ze het stuurtje helemaal super

9. Mamajuli2008

Mamajuli2008 Actief lid

11 okt 2011
    295
    4
    18
    NULL
    NULL
    wij hebben ook de mura 4 en ben er érg blij mee! Hij rijd heerlijk en de bak is lekker groot, zitting nog niet uitgeprobeerd. Zou persoonlijk ook niet voor een 3 wieler gaan, langs niet zo stabiel.

10. MWB

MWB Bekend lid

7 dec 2011
    907
    0
    16
    Wij gaan waarschijnlijk voor de mura 4, omdat die achter in de Aygo past in tegenstelling tot mura 3...

11. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ben je al gaan kijken in winkels wat je fijn vindt rijden en wat je man dan fijn vindt (sommige winkels hebben een 'testlaantje')?

Ik heb geen ervaring met de wagens die je noemt, maar mijn fysio zou geen 3-wieler meer nemen een volgende keer ivm stabiliteit en het (ongemerkt in het begin) steeds corrigeren.

Ik ben zelf voor de joolz gegaan, nog geen rijervaring ;).
    Ik ben gewoon een aantal keer (met manlief) wagens gaan kijken en 'voelen'.

Mura 4 vonden wij trouwens wel heel erg fijn lopen maar is voor mij te zwaar en vind hem wel wat grof (uiterlijk).
    Voordeel van de bugaboo/joolz/mura vond ik dat ze alle 3 een ruime bak hebben.

12. Darinka1

Darinka1 Bekend lid

21 nov 2010
    504
    10
    18
    thuis
    Ik ben al wel alleen op "verkenning" geweest in een paar winkels vanmiddag. Ik ga met manlief waarschijnlijk na de eerste echo (hij gaat mee) of het weekend daarna eens rondkijken en een beetje testen.

Ik ben zelf ook heel erg aan het twijfelen tussen 3 en 4wielen vooral omdat ik de indruk heb dat een 4wieler lichter is dan een 3wieler. Maar dan moet ik manlief natuurlijk overtuigen:p

Aangezien ik meestal alleen met kindje onderweg zal zijn is het gewicht ook nog een redelijk groot punt voor mij.(ik werk halftijds, manlief voltijds)

Deel Deze Pagina