Ik word echt gék van mijn combi-magnetron. De ovenfunctie is echt héél slecht. Pizza's en ovenschotels krijg ik inmiddels wel goed heet en gaar, maar dat komt meer omdat ik het al zo vaak gemaakt heb dat ik inmiddels weet hoe ik m'n oven wél in moet stellen Ik wil nu wel eens een oven waarbij ik gewoon heel simpel op de verpakking van het gerecht wat ik maak moet kijken om de tijd en temperatuur in te stellen. Gewoon in 1 keer goed! Nu dus mijn vraag; welke combi-magnetron hebben jullie? Voor mij is belangrijk dat er een magnetron- en een ovenfunctie op zitten (grill is niet zozeer nodig), en dat ie niet duurder is dan 150 euro.. Mag best een ouder type zijn, dan zoek ik gewoon op MP of op google!
Wij hebben een Smeg, die doet het prima. Wel duurder nieuw dan 150 Euro (hij zat er al in toen we het huis kochten), maar tweedehands vast ook wel onder die prijs te krijgen.
Lieverd, ik heb er vandaag eentje in het krantje van de blokker zien staan. Geeeen idee of het wat is, maar hij is van 150 voor 80. Mooi prijsje iig Xx
Als je de oven ook veel gebruikt, zal ik gaan voor een combi-oven. Dan is de oven de hoofdzaak en werkt de magnetron ook prima. Vaak is bij een combi-magnetron de oven een bijzaak (en magnetron de belangrijkste functie,draait rond enzo). Merken etc heb ik helaas niet voor je.