Wij zijn ons suf aan het zoeken naar een jongensnaam maar kunnen er geeneen vinden. Voor een meisje wisten we het gelijk: Naomi. We willen graag een naam die niet standaard 'hollands' is. Mijn vriend is half moluks, dus wat namen in die richting zou mooi zijn . En hij moet natuurlijk passen bij Naomi . Iemand ideetjes?
@ Aura, Ja dat is precies onze stijl. Bedankt! Vooral Jayden vind ik mooi @ Roca81, Kyan vind ik inderdaad ook mooi. Alleen helaas mijn vriend niet. Bedankt voor het meedenken!
Thanks Sanne, das een mooie naam. We hebben een naam gevonden die het misschien wordt, lijkt een beetje op die van jou, namelijk: Kynaia (spreek uit: Ki-nei-ja).
Waarom moet hij bij Noami passen? Is dat al je dochtertje? Zo niet, dan hoeft het toch niet.... En wat zijn voor jullie leuke namen: - Jayden - Keano - Quiten (volgens mij schrijf je het zo niet) Succes
Stel dát we ooit een dochter krijgen, dan krijgt zij de naam Naomi. Dus daarom vinden we het belangrijk dat de namen enigzins samenhangen. Jayden vind ik zelf heel erg mooi, alleen mijn vriend vind hem te Engels. Keano vinden we allebei niks. En hoe spreek je Quiten uit? Bedankt voor het meedenken!
bij mij kwam als eerste Jayden op maar zag al dat het meerdere keren hier gezegd werd.vind het wel het mooiste bij Naomi passen