Hallo allemaal, Hier ben ik weer eens, de 1e naam zijn we uit maar nu nog een 2e. Mannetje en ik hebben samen de lijst gemaakt en zijn tot 4 voorstellen gekomen, graag jullie mening over wat jullie de mooiste combi vinden....
ik heb gestemd op Imara, apart, maar toch wel erg mooi. Romee Chanel vind ik ook een mooie combi! Ik neem alleen wel aan dat jullie gekeken hebben naar de initialen en dat jullie achternaam niet met een P begint...
ik heb gestemd op Romee Chanel, maar ik zat ook te twijfelen met Romee Imara Deze 2 combinaties vind het mooist, de andere vind ik niet zo bij elkaar klinken.
Ja dames, de meningen zijn duidelijk verdeeld. Romée Imara gaat momenteel aan kop en nu begint mijn mannetje weer te twijfelen of hij die wel wil. :x Dus van hem ook het verzoek om jullie te vragen met andere voorstellen/namen te komen. Liefst een naam die begint met een C, D, S of Y en wel uniek, origineel maar niet te. Mensen moeten het wel kunnen uitspreken zeg maar. Help please, ik ben inmiddels ruim 38 weken zwanger!!! Liefs Miranda